| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 2007-02-04 |
依幾日忙到透唔到氣ar~
星期五放工約左花,康,顏同kman係藍田食飯~三盞燈d野好好味ar~
食完之後~kman就走左la~then,我地就上左老地方吹水~我地玩左一d好無聊ge遊戲~我同花win左~
好野~有人請飲野~多謝晒~
吹到12點幾~俾石蕉趕走左~><
我同顏冇搭車走~康同花陪我地行番寶達~行左成半個鐘~
咁岩強同佢條女又放工時候~我地就叫左佢地一齊係樓下再傾過~不過d氣氛有d怪lo~我覺得好凍就上番樓~
因為我星期六約左伯唱k~行街~so唔想咁夜訓~
一早就出到mk~我遲到左好耐~sorry~伯
我地去左銀城ge Neway~好正~間k房佈置到成間廁所咁~好好笑!
唱到點3就完左la~陪佢去cut hair~行波鞋街,潮特~食野~佢買左超多野~
晚飯去左排王之王~好好味~!!!伯請~thx
join左芬同阿car一陣就走la~
行左成日~累到你唔信ar~行街仲累過番工~~~.~~~
|
| 刊登時間︰2007-02-04 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
| 2007-01-29 |
今日係下學期開始ge第一日番學
派卷.......
marketing
eng
management
中文
costing
冇唔合格∼開始以為costing會唔合格ga∼好彩都拉到∼
听日仲有2科∼最差ge2科∼好驚∼><
好似死期到咁∼希望luck la∼ |
| 刊登時間︰2007-01-29 11:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 28 日 星期日  |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 60 | »
|