| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
| 2007-01-07 |
今日溫度低至11度ar~點算ar~??
琴日番工真係熱鬧la~首先kman黎左搵我~then芬黎埋~大家傾到連細珍黎埋都唔知~
我同花見到細珍立即散水~
then~我地4個去左M記食野~食左無幾耐~franki打電話比我話肚餓,又黎左~5人
花真係夠老友~見franki冇$就買左個漢堡包比佢食~
then佢地就去左芬屋企玩la~
差不多到左收工ge時候~顏又黎左wo~我地都話傾得唔夠喉~決定今晚係我後樓梯再吹過
我地係百佳買左一d所謂啤酒ge波蘿啤同零食
我地先番屋企食左飯先~then call埋花~
初頭我地真係林住係後樓梯吹ga~不過愈坐d風就愈大~凍到大家彊左~so一定要轉地方~就係我間房la~
一直傾到12點幾~佢地走左~我就zzzzzz..............
|
| 刊登時間︰2007-01-07 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
| 2007-01-05 |
好野∼又放假la∼不過正確d黎講都係唔算ga∼因為日日都要番工∼><
今日又凍左好多la∼大家要記得著多件衫ar∼唔好凍親ar∼
今日電腦堂本黎要交project同present∼但我地都未搞掂∼點pre ar∼
唯有星期一先la∼個網頁做到我地頭都大晒∼好黑人慎ar∼
costing更加死∼做到成個迷咁∼
lunch∼又食吉島∼maybe上左隱∼no proble la∼又好味好平冇所謂la∼
放學∼又是番工∼今日一d都唔忙∼同花吹水直至放工∼依份工真係輕鬆∼ |
| 刊登時間︰2007-01-05 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 60 | »
|