| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 25 日 星期日  |
| 2007-03-25 |
今次我真係感受到咩叫四肢無力ar~
因為阿康ge原故我番左酒店做part time~
琴日番夜~番左4個鐘~已經累到想死~
不過當拎下經驗lo~幾好玩ar~
識成好多同事~佢地個個都好好人~我有d咩唔識佢地都會教我~
一開始好驚ga~咩都唔識~6點幾叫左個男仔係酒店門口接我入去~又要拎工作證又要去洗衣房拎制服~好多程序~
係酒店食左飯就上去分配工作~部長問我野ge時候真係吓死~佢問我係邊間做過~我好老實話冇~比佢xxx左我一餐~不過佢好好人都比我試走水~佢叫我要小心~唔好淋濕d客~做左冇幾耐我就熟晒d野la~佢地仲話新人黎講~我做得算唔錯ga la~
我番果個廳係party廳~琴晚有人結婚~個場面好浪漫ar~
終於等到11點半~整埋d野~12點到走~有兩個男仔好好人~帶我去整手續~thx~
一出到門口~好意外~阿康係門口等我~好開心~!!!同好感動~!!有機會我接番你放工~haha
行左一陣買左d野飲~行到腳都斷~終於搵到車~我地搭1A~
仲有ar~多謝你d日本手信~唔係~應該係多謝你阿爸阿媽~haha
番到屋企沖完涼訓到成隻豬咁~
今日顏同花黎左我屋企分左d手信傾左一陣~
我又要溫書la~下星期4科測驗~.........................
|
| 刊登時間︰2007-03-25 09:52 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 21 日 星期三  |
| 2007-03-21 |
今日有好多人冇番學~chloe病左~欣唔舒服~take care la ~
lunch~又同坤撐檯腳~好多日都係咁la~
番學好似冇幾耐又放學la~日子真易過~
放左學上左顏屋企拎野~佢屋企冇人~好free~吹到6點到番屋企食飯~今日好累~早d訓~
快d搵工la~日日係屋企好悶ga~知冇~???
我依排d日子好空閒~以前成日要番工好enjoy off ge日子~依家我覺得時間多得制~
我注定係一條辛苦命~唔中e清閒~有福都唔識享~
|
| 刊登時間︰2007-03-21 10:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 20 日 星期二  |
| 2007-03-20 |
今日ge心情有點兒失落~
costing唔小心計錯成labour~可能連帶下面都錯~唔合格經會好大~
下午派番上個星期測ge econ~如我所料~冇咩人合格~3個生還者~
kind sir仲話已經好好ga la~係佢目中~我o左咀~可能仲會測多次依兩課~我地都已經差ga la~佢仲要測多次~佢可能想睇下大家點死~佢好黑心~我好專心咁听佢講書但都唔知佢教緊咩~
康又話今日放學黎比番d野我~結果佢失左蹤~又唔知要約幾時la~
番歸訓左一個鐘~好舒服~!!
依家上網真係冇咩樂趣~MSN唔知係咪中左毒~一開就成部腦hand機~有冇人可以幫到我~但開其他程式都冇事ge~ |
| 刊登時間︰2007-03-20 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 60 | »
|