LOVE YOU....
sukisukiming
暱稱: SUKI
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-14
加油''
幸福的我''''
時間快點過吧'''' ...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 526
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


支力到爆'''' 疲倦 分類: 未分類

連續幾晚冇教好訓'''

晚晚都做功課做到好夜先有得訓''''

講真''''我E排係最勤力過中學果時''''

起碼我5訓教黎做HW''

中學果時5會的''''

琴日同今日終於搞店曬2份了''''

終於放下心頭大石''''

匯報完成個人鬆曬'''

都5知點解今日我會咁緊張的'''

出到去我成個人震曬囉''''

把聲又變埋'''

搞到好似好誇張咁''''HAHAAAA''

 

 

今日早上未起身已經聽到家姐大叫''''

話發燒'''

之後我即刻諗到係咪出水豆''''

講真我好驚''''

我5想佢而家黎出''''

搞到我好似令到佢冇得出街咁'''

講真''聖誕冇得出街真係好慘''''

所以我都好驚''''因為我5想'''

 

我的壓力真的很大很大''''

你們平時見到的我咁開心咁KAI'''

我只是扮出來的''''

因我不想比你們見到我不開心的樣子'''''

我不想感染你們5開心''''

其實我的壓力來自邊到呢'''''

有好多好多'''''

我亦有好多憂慮''''有好多擔心的事''''

包括你''''

講真我經常自HIGH真的好辛苦''''

很想停下來休息下'''

但是時間不容許我咁做''''

因現在沒有時間了''''

我係時係到努力了'''

不可以再懶了''''

 



2009 年 12 月 17 日  星期四   陰晴不定


唉唉唉''' 無奈 分類: 未分類

唉''''

而家愈黎愈5鐘意E個屋企了''''

每天屋企人番到黎時''''

總會覺我好嘈好嘈''''

我永遠都愛早上同下午的時間''''

總是很寧靜的''''

自己鐘意做咩都可以''''

1聽到佢地係到嘈的時候''''

我覺得好煩'''

心情就開始下跌了'''''

聽到佢地鬧我時''''

我好想講粗口,,,,,

但是我同自己講我要介.....

因為我已經講到好順口了''''

已經講得太多了''''

所以真的很辛苦''''

點解人地既屋企可以咁靜....

但我屋企5可以丫''''

唉''''講真,,,

我真係好想離開E個屋企''''

但是.....

沒有可能.....

 

 

而家水豆已經好了''''

全部水豆都已經結了焦'''

面上的水豆很樣衰丫''''

搞到我出5到街''''

搞到我要成日帶口罩出街既時候''''

都5知我前世做左D咩....

搞到塊面生咁多粒;;;;

搞到我個樣5見得人'''' ><''''

星期6都5知點影相囉'''

我真係比水豆玩死了''''

 



2009 年 12 月 15 日  星期二   晴天


2009-12-15 分類: 未分類

我擔心你....

不知你發生咩事;;;;

講真'''

琴晚等左成晚了我;;;

都等不到你的電話;;;;

我想打比你'''

但又怕你5得閒''''

 

 

對不起;;;;

要你緊張我''''

講真的琴晚真的很辛苦'''

感覺真的很想死'''

但聽到你好惡叫我去睇E生時''''

我真的很驚很驚'''

很少聽到你咁樣的''''

[你5睇以後5好搵我] 我最記得''''

而且我亦最怕聽到E句''''><''''

 

對5住;;;;;

 

 



2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 分類: 未分類

唉,,,

出水痘,,,,

好痕丫....

而家先黎出,,,

又5早D出囉;'''

唉,,,好辛苦,,,

雖然5洗番學,,,

但係E個星期番學有野要做,,,,

所以1定要番,,,,

但我又番5到;;;

我又5想番學,,,

因為塊面有好多粒粒....

見5得人囉咁樣衰''''

唉;;;;

1星期冇得出街,,,,

要做心理準備了;;;;

唉,,,

之前成日都出街,,,

而家成日要番係屋企;;;;

唉;;;

係屋企好悶丫''''頂'''

電腦又5可以成日用,,,

要幾星期先可以用1次,,

仲要只可以用1陣炸'''''勁5想囉""""

 



2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


2009-12-08 開心 分類: 未分類

覺得自己好傻,,,,

係學校用電腦用到5捨得走.....

真搞笑,,,,

實在好耐冇用過電腦了,,,,

哈哈哈''''

E排屋企D人有問題,,,,

成日嘈嘈嘈,,,

屋企冇日安靜囉,,,

日日都鬧鬧鬧鬧,,,

就快嘈死我,,,,

E人勁狗囉,,,

勁自私,,,,

好想釘耳仔丫....

小靈快D陪我LA!!!

小靈幾時接我放學先??

 

 

唉''''

結他跟不上,,,,

好5開心;;;;

但最後都睇開左,,,

而家冇咩事了,,,,

可能1開始對自己既期望太高了....

所以搞到而家咁樣,,,,

 

 

朋友''''

明天你就走了,,,,

真的很掛住你,,,

識左6年了,,,,

話咁快就到明天,,,,

唉;;;;

好想明天送你機,,,

但真係要番學,,,,

SORRY''''

1年後我實會接你機的;;;

1年後先可以見了''''

好想時間快D過''''^^''''

 

 

唉''''

好煩丫E排,,,,

你成日係到玩野,,,,

搞到D人誤會囉,,,,

你想我點丫,,,,

5該5好再玩LA!

勁煩丫真係,,,,

好心5好用E D野黎玩LA....