| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 24 日 星期四  |
支力到爆''''  |
分類: 未分類 |
連續幾晚冇教好訓'''
晚晚都做功課做到好夜先有得訓''''
講真''''我E排係最勤力過中學果時''''
起碼我5訓教黎做HW''
中學果時5會的''''
琴日同今日終於搞店曬2份了''''
終於放下心頭大石''''
匯報完成個人鬆曬'''
都5知點解今日我會咁緊張的'''
出到去我成個人震曬囉''''
把聲又變埋'''
搞到好似好誇張咁''''HAHAAAA''
今日早上未起身已經聽到家姐大叫''''
話發燒'''
之後我即刻諗到係咪出水豆''''
講真我好驚''''
我5想佢而家黎出''''
搞到我好似令到佢冇得出街咁'''
講真''聖誕冇得出街真係好慘''''
所以我都好驚''''因為我5想'''
我的壓力真的很大很大''''
你們平時見到的我咁開心咁KAI'''
我只是扮出來的''''
因我不想比你們見到我不開心的樣子'''''
我不想感染你們5開心''''
其實我的壓力來自邊到呢'''''
有好多好多'''''
我亦有好多憂慮''''有好多擔心的事''''
包括你''''
講真我經常自HIGH真的好辛苦''''
很想停下來休息下'''
但是時間不容許我咁做''''
因現在沒有時間了''''
我係時係到努力了'''
不可以再懶了''''
|
| 2009 年 12 月 17 日 星期四 陰晴不定 |
唉唉唉'''  |
分類: 未分類 |
唉''''
而家愈黎愈5鐘意E個屋企了''''
每天屋企人番到黎時''''
總會覺我好嘈好嘈''''
我永遠都愛早上同下午的時間''''
總是很寧靜的''''
自己鐘意做咩都可以''''
1聽到佢地係到嘈的時候''''
我覺得好煩'''
心情就開始下跌了'''''
聽到佢地鬧我時''''
我好想講粗口,,,,,
但是我同自己講我要介.....
因為我已經講到好順口了''''
已經講得太多了''''
所以真的很辛苦''''
點解人地既屋企可以咁靜....
但我屋企5可以丫''''
唉''''講真,,,
我真係好想離開E個屋企''''
但是.....
沒有可能.....
而家水豆已經好了''''
全部水豆都已經結了焦'''
面上的水豆很樣衰丫''''
搞到我出5到街''''
搞到我要成日帶口罩出街既時候''''
都5知我前世做左D咩....
搞到塊面生咁多粒;;;;
搞到我個樣5見得人'''' ><''''
星期6都5知點影相囉'''
我真係比水豆玩死了''''
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 2009-12-15 |
分類: 未分類 |
我擔心你....
不知你發生咩事;;;;
講真'''
琴晚等左成晚了我;;;
都等不到你的電話;;;;
我想打比你'''
但又怕你5得閒''''
對不起;;;;
要你緊張我''''
講真的琴晚真的很辛苦'''
感覺真的很想死'''
但聽到你好惡叫我去睇E生時''''
我真的很驚很驚'''
很少聽到你咁樣的''''
[你5睇以後5好搵我] 我最記得''''
而且我亦最怕聽到E句''''><''''
對5住;;;;;
|
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 2009-12-13 |
分類: 未分類 |
唉,,,
出水痘,,,,
好痕丫....
而家先黎出,,,
又5早D出囉;'''
唉,,,好辛苦,,,
雖然5洗番學,,,
但係E個星期番學有野要做,,,,
所以1定要番,,,,
但我又番5到;;;
我又5想番學,,,
因為塊面有好多粒粒....
見5得人囉咁樣衰''''
唉;;;;
1星期冇得出街,,,,
要做心理準備了;;;;
唉,,,
之前成日都出街,,,
而家成日要番係屋企;;;;
唉;;;
係屋企好悶丫''''頂'''
電腦又5可以成日用,,,
要幾星期先可以用1次,,
仲要只可以用1陣炸'''''勁5想囉""""
|
2009 年 12 月 8 日 星期二  |
2009-12-08  |
分類: 未分類 |
覺得自己好傻,,,,
係學校用電腦用到5捨得走.....
真搞笑,,,,
實在好耐冇用過電腦了,,,,
哈哈哈''''
E排屋企D人有問題,,,,
成日嘈嘈嘈,,,
屋企冇日安靜囉,,,
日日都鬧鬧鬧鬧,,,
就快嘈死我,,,,
E人勁狗囉,,,
勁自私,,,,
好想釘耳仔丫....
小靈快D陪我LA!!!
小靈幾時接我放學先??
唉''''
結他跟不上,,,,
好5開心;;;;
但最後都睇開左,,,
而家冇咩事了,,,,
可能1開始對自己既期望太高了....
所以搞到而家咁樣,,,,
朋友''''
明天你就走了,,,,
真的很掛住你,,,
識左6年了,,,,
話咁快就到明天,,,,
唉;;;;
好想明天送你機,,,
但真係要番學,,,,
SORRY''''
1年後我實會接你機的;;;
1年後先可以見了''''
好想時間快D過''''^^''''
唉''''
好煩丫E排,,,,
你成日係到玩野,,,,
搞到D人誤會囉,,,,
你想我點丫,,,,
5該5好再玩LA!
勁煩丫真係,,,,
好心5好用E D野黎玩LA....
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|