| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 13 日 星期二  |
頂,,,,  |
分類: 未分類 |
點解日日都要嘈交先安樂呢,,,,
留係E個屋企真的很想想,,,,,
真的不想再留係E個地方,,,,,
好想走,,,,但又5知去邊住,,,,
好想搵D野去解決,,,,
在這幾個星期入面,,我有諗過死去解決,,,,,
但知道死係冇用的,,,,,
仲有大把野未做,,,,HAHAAA....拍拖牙,,,,我要牙,,,,
係E幾個星期真的有很多野煩,,,,
煩屋企既事,,,,,煩自己學業,,,又煩自己小組////...又要諗你.....
令自己真的很不開心,,,,
真的爆了出來,,,,,
你們知道嗎,,,???!!!還有人知嗎/??>>>!!
我是1個把自己既野收收埋埋的人黎的,,,,,
不太喜歡質與別人分享,,,,
怕咩,,,,怕別人會取笑,,,,
但E幾個星期入面真的多左與別人分享我的不開心既事,,,,
覺得自己很失敗,,,,
點解成日叫人忍,,,,忍,,忍,,,,
但我自己又做不到,,,,
咁係咪冇資格去叫別人忍呢,??!!?? 我都不知道>>>>>
唉,,,,,做人真的要咁樣過嗎???!!!
討厭,,討厭,,,討厭,,,
我的眼淚不會白白流的,,,
|
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
唉,,,  |
分類: 未分類 |
都5明點解會有E個屋企,,,,,
個個人既屋企人都好好,,,,
但我5係囉,,,
話我食K仔,,食煙,,,,
鬼有咩,,,,冇事丫...
有就5會咁早番屋企LA,,,諗下LA好心你,,,,
講野5經大腦既,,,,
O曬,,,,火都黎囉,,,,咩料...
講真,,,,有E個屋企,,,真人5死都冇用,,,,
但我1定5會咁快死既,,,,
有大把野未做,,,哈哈,,,
自己個女講既野都5信,,,咁問黎做咩呢講真,,,,
唉,,已經忍5到了,,,,
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
2009-10-02  |
分類: 未分類 |
終於開左了,,,,
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|