LOVE YOU....
sukisukiming
暱稱: SUKI
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-04-14
加油''
幸福的我''''
時間快點過吧'''' ...
文章分類
全部 (28)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 13
今日人氣: 3
累積人氣: 532
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 13 日  星期五   晴天


2009-11-13 開心 分類: 未分類

今日終於接你放學了,,,,,

你開心啦;;;;;

為左接你放學而上黎搵你,,,,,

你好把閉牙''''哈'''

幫我搞店佢丫.....

你要親手搞店佢丫....哈'''

聽日同星期1都會接你,,,,,

哈哈'''不知你洗5洗留堂呢....哈'''

你好低能牙,,,,,哈'''

成個細佬仔咁樣.....^^'''

你幾時黎接我放學同送我番學丫....

期待囉,,,,

5知幾時呢可;;;;;

 



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


2009-11-10 分類: 未分類

很想離開,,,,,

離開這個傷心的地方,,,,,,

去尋找快樂的地方,,,,,

尋找係人住的地方,,,,,,

我真的受不到了,,,,,

我忍不到了,,,,,

之前我仲可以忍你們,,,,,

但而家呢,,,,,不可以了,,,,,,

成日只識得叫我5好番黎,,,,,

我都好想,,,,,

不只是你想,,,,,

我想了很耐,,,,

如果我有本事走,,,,

而家就不會係到,,,,,

18歲我1定走,,,,,

傾電話得罪你囉又,,,,,

又鬧我d fds,,,,,

個個fd都比你鬧過la!!!.

做你細妹真係慘,,,,,

死左好過了,,,,,

真的對不起,,,,,,我不想的,,,,是佢鬧你們,,,,sorry,,,,

自己又夠彊,,,,

只識得係後面鬧同攤住個電話鬧,,,,

又5夠彊聽人講野,,,,,冇膽,,,,,

你睇住比人打死都5知咩事,,,,,

果時冇人會救你的,,,,

你听你條仔救你la!!!!

我驚到時佢都救5到你牙,,,,,咁就好笑,,,,真係笑料了,,,,,哼''''

 



2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 無奈 分類: 未分類

其實5知自己所選擇的決定是否對,,,,,,

今天所行的第1步是否錯.....

MODEL E一行是岩我行嗎.....

MODEL 我做得黎嗎.....

MODEL E行有前途嗎.....

我5知道應5應該繼續行下去,,,,,,

你們怕我會有危險,,,,,,所以不太讚成,,,,,,

其實我1早知道會有今日的反應,,,,,

我1早知道你們會不讚成我咁做,,,,,

但我真的很想向E行發展,,,,,

我不知道今天的決定係咪岩,,,,,

但我不想錯過左這些機會,,,,,

我係咪很固執????

我不想比你們知我做MODEL.....

是因為我怕聽到反對聲音,,,,,

我怕你們會反對,,,,

我怕你們會講1些很難聽的說話,,,,,

我不想你們會話我為左影相而不番教會,,,,,

真的不知道點同你們講,,,,,

 



2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 愉快 分類: 未分類

真的很開心,,,,,

與你1起行千色店,,,,

大笑真的很開心,,,,,

大笑竟然比人問,,,,

都是第1次.....

搞笑,,,,,

 

 

星期6看見你們,,,,,

比你話,,,,,,

看見你時,,,,都知道1定會比你話,,,,,

但是知道你是為我好,,,,

不想我為了打機而不溫習,,,,

我沒有騙你,,,,,

我亦無需要去騙你,,,,,

有去就有去,,,,

沒有去就沒有去,,,,

騙你做咩呢,,,,

我真的有去,,,

但是我真的沒有打機,,,,,

 

 

 



2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


想...想,,想... 分類: 未分類

琴日搵到份工,,,,

但是D時間我不太喜歡,,,,

我不想番通霄,,,,我要訓教的,,,,

但我又5想5做,,,,

我想做E份工,,,,

我不想要你們比$$我交學費,,,

我想用自己搵番黎既$$交學費,,,

不想你們比我,,,,

我不想再次聽到這些很難聽既說話,,,,

我很討厭聽到這些說話,,,,

你們知道嗎????

 

我很辛苦,,,

我自己1個人很辛苦,,,,

我不想天天都是不開心咁過,,,,

我不想屋企是1個沒有寧靜的屋企,,,,

我想屋企的氣氛是開心的,,,,

可以嗎???

神牙,,,求你令我屋企是有溫暖的,,,,

 求你比我有忍耐既心,,,,

求你比我屋企人既的心是溫柔的,,,,

求你清除我的痛苦,,,,壓力,,,,

 

我不是5想告訴你知我的事,,,,

只是我怕自己會喊,,,,

我不想自己成日掛住喊,,,

我不想以淚洗臉,,,,我不想,,,,

我不想自己咁樣,,,,

 

我真的很幼稚嗎??

我是有苦衷的,,,,,

其實我內心不是真正的開心,,,,

我內心很痛苦,,很擔憂,,,,

但我不想你們知道我不開心,,,,

我不想你們擔心我,,,,

所以我先會扮出很開心和幼稚的樣子出來,,,,

我想你們笑,,,

我不想比你們知道我內心想緊咩野,,,,

我很怕,,,,