| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 13 日 星期五  |
2009-11-13  |
分類: 未分類 |
今日終於接你放學了,,,,,
你開心啦;;;;;
為左接你放學而上黎搵你,,,,,
你好把閉牙''''哈'''
幫我搞店佢丫.....
你要親手搞店佢丫....哈'''
聽日同星期1都會接你,,,,,
哈哈'''不知你洗5洗留堂呢....哈'''
你好低能牙,,,,,哈'''
成個細佬仔咁樣.....^^'''
你幾時黎接我放學同送我番學丫....
期待囉,,,,
5知幾時呢可;;;;;
|
2009 年 11 月 10 日 星期二  |
| 2009-11-10 |
分類: 未分類 |
很想離開,,,,,
離開這個傷心的地方,,,,,,
去尋找快樂的地方,,,,,
尋找係人住的地方,,,,,,
我真的受不到了,,,,,
我忍不到了,,,,,
之前我仲可以忍你們,,,,,
但而家呢,,,,,不可以了,,,,,,
成日只識得叫我5好番黎,,,,,
我都好想,,,,,
不只是你想,,,,,
我想了很耐,,,,
如果我有本事走,,,,
而家就不會係到,,,,,
18歲我1定走,,,,,
傾電話得罪你囉又,,,,,
又鬧我d fds,,,,,
個個fd都比你鬧過la!!!.
做你細妹真係慘,,,,,
死左好過了,,,,,
真的對不起,,,,,,我不想的,,,,是佢鬧你們,,,,sorry,,,,
自己又夠彊,,,,
只識得係後面鬧同攤住個電話鬧,,,,
又5夠彊聽人講野,,,,,冇膽,,,,,
你睇住比人打死都5知咩事,,,,,
果時冇人會救你的,,,,
你听你條仔救你la!!!!
我驚到時佢都救5到你牙,,,,,咁就好笑,,,,真係笑料了,,,,,哼''''
|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
2009-11-05  |
分類: 未分類 |
其實5知自己所選擇的決定是否對,,,,,,
今天所行的第1步是否錯.....
MODEL E一行是岩我行嗎.....
MODEL 我做得黎嗎.....
MODEL E行有前途嗎.....
我5知道應5應該繼續行下去,,,,,,
你們怕我會有危險,,,,,,所以不太讚成,,,,,,
其實我1早知道會有今日的反應,,,,,
我1早知道你們會不讚成我咁做,,,,,
但我真的很想向E行發展,,,,,
我不知道今天的決定係咪岩,,,,,
但我不想錯過左這些機會,,,,,
我係咪很固執????
我不想比你們知我做MODEL.....
是因為我怕聽到反對聲音,,,,,
我怕你們會反對,,,,
我怕你們會講1些很難聽的說話,,,,,
我不想你們會話我為左影相而不番教會,,,,,
真的不知道點同你們講,,,,,
|
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
2009-10-27  |
分類: 未分類 |
真的很開心,,,,,
與你1起行千色店,,,,
大笑真的很開心,,,,,
大笑竟然比人問,,,,
都是第1次.....
搞笑,,,,,
星期6看見你們,,,,,
比你話,,,,,,
看見你時,,,,都知道1定會比你話,,,,,
但是知道你是為我好,,,,
不想我為了打機而不溫習,,,,
我沒有騙你,,,,,
我亦無需要去騙你,,,,,
有去就有去,,,,
沒有去就沒有去,,,,
騙你做咩呢,,,,
我真的有去,,,
但是我真的沒有打機,,,,,

|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
| 想...想,,想... |
分類: 未分類 |
琴日搵到份工,,,,
但是D時間我不太喜歡,,,,
我不想番通霄,,,,我要訓教的,,,,
但我又5想5做,,,,
我想做E份工,,,,
我不想要你們比$$我交學費,,,
我想用自己搵番黎既$$交學費,,,
不想你們比我,,,,
我不想再次聽到這些很難聽既說話,,,,
我很討厭聽到這些說話,,,,
你們知道嗎????
我很辛苦,,,
我自己1個人很辛苦,,,,
我不想天天都是不開心咁過,,,,
我不想屋企是1個沒有寧靜的屋企,,,,
我想屋企的氣氛是開心的,,,,
可以嗎???
神牙,,,求你令我屋企是有溫暖的,,,,
求你比我有忍耐既心,,,,
求你比我屋企人既的心是溫柔的,,,,
求你清除我的痛苦,,,,壓力,,,,
我不是5想告訴你知我的事,,,,
只是我怕自己會喊,,,,
我不想自己成日掛住喊,,,
我不想以淚洗臉,,,,我不想,,,,
我不想自己咁樣,,,,
我真的很幼稚嗎??
我是有苦衷的,,,,,
其實我內心不是真正的開心,,,,
我內心很痛苦,,很擔憂,,,,
但我不想你們知道我不開心,,,,
我不想你們擔心我,,,,
所以我先會扮出很開心和幼稚的樣子出來,,,,
我想你們笑,,,
我不想比你們知道我內心想緊咩野,,,,
我很怕,,,,
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|