+u~*sor牙...
不過我會負責任ga la~><"(放心la~@@")
今日返崇拜@@"
好鬼攰...差唔多囡低晒...
完左之後又響度嘈~..
經過左好多時間...@@"(唔詳細講la~好戲在后頭~)
之後同牙阮~twins~+u~粉粉+choco~琴姐一齊去踩roller~
第一次上到...冇得玩~~
u~粉~同choco就去左蝴蝶灣la~
第二次上到去~~冇lala冇電...有人尖叫~
俾d尖叫聲嚇死...@@"
跟住經過左好耐...
終於落場la~@@"
仲難過踩冰...
仲整親個8月15~~><"
又累琴姐爆江/..
踩踩下...落狗屎..
閃人...
之後好得搞野...
琴姐叫twins死拖住鄒輝...
笑死人...
從佢地ge背面ge角度睇埋去..
唉...笑爆肚....
係咁下下la~
d記憶已經走左好多la~><"
希望大家都有個happy ge中秋la~
ps"牙head話銀座有rising sun牙...$88咋!!
嘰嘰...
聽日去信和牙...
神起...等我牙...>3<




浩浩in中秋dance....@@"
浩浩同秀秀鬥跳果陣...
浩浩win左牙...(這個當然la~[某人:未免太臭串了])
|