sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2005 年 9 月 25 日  星期日 晴天
比賽....意想不到...

今日去比賽牙....

我地響詩歌組係第2組唱...

當chris唱完之後..

我地就打定輸數...

點知...我地竟然得左?!

更加不可思議ge係...琴姐佢地入唔到...

感覺好奇怪....唔覺得係真ge...@@"

仲未做功課牙,..

係咁la~

掰掰**

要為神起繼續加油!!fighting!!

            神起"TING"新照..>3<"            

 

刊登時間︰2005-09-25 11:05 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



唔知講乜好...^^” 開心

            神起"TING"新照..>3<"            

 

刊登時間︰2005-09-25 11:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 9 月 23 日  星期五 晴天
攰死////...忙死..

20/9~阮姐生日...

發生好多搞笑ge野...笑爆肚...

琴姐~+u~cz~我~lau ping~a yan都有去..

(詳情不是此盡錄...請參閱當天在場人士之日記)

今日終於整完個bd la~*

好有滿足感....

因為個bd係我disign ge~

我同佢地一齊去買野...

我畫ga~仲有分剪同釘牙...

呵呵....大工告成時一身鬆...

聽日要比心機練歌牙...

a za a za fighting!!>3<"

浩浩in日本雜誌(唔記得左叫咩名..)

 

 

刊登時間︰2005-09-24 12:07 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 9 月 19 日  星期一 晴天
信和牙..@@" 疑惑

今日去左信和牙...

同行有+u~粉~煩twins~阮~琴姐...

我地去到信和~

走左落去minishop la~

買左韓版rising sun+poster~

跟住行行行....

睇左好多相,,,

不過好多都響網上面睇過....

有d係人地整ge合成照...

有d係人地整ge圖圖...

我地5丁友發晒癲響度睇...

煩twins一路響度講...

走la~走la~好悶牙...

當然我地冇理到佢地...

因為眼中只有神起...waka~*

買左幾張相...

之後~,牙阮送煩twins走la~

我地4丁友就去行旺角中心...

行行下,..好攰...

+上未完成功課多到嘔~~

所以同粉粉~+u down左聲之後閃人..

(to粉粉,+u~唔洗內疚ga)

走返過信和...

買左1st storybk~

搵"不"stop閃人..

響架車度睇神起...

睇完訓著左...

之後俾一個講野好鬼大聲ge人嘈醒...

無奈...@@

返到黎食完飯...

"痴"緊張poster~

點知老爸佢整左兩滴水落神起poster度...

傷心死..><"

哼..可惡!!

唉...仲未背書...@@"

my darling浩in 3rd album~** 

刊登時間︰2005-09-19 11:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



mid - autumn festival?! 開心

+u~*sor牙...

不過我會負責任ga la~><"(放心la~@@")

今日返崇拜@@"

好鬼攰...差唔多囡低晒...

完左之後又響度嘈~..

經過左好多時間...@@"(唔詳細講la~好戲在后頭~)

 

之後同牙阮~twins~+u~粉粉+choco~琴姐一齊去踩roller~

第一次上到...冇得玩~~

u~粉~同choco就去左蝴蝶灣la~

第二次上到去~~冇lala冇電...有人尖叫~

俾d尖叫聲嚇死...@@"

 

跟住經過左好耐...

終於落場la~@@"

仲難過踩冰...

仲整親個8月15~~><"

又累琴姐爆江/..

 

踩踩下...落狗屎..

閃人...

之後好得搞野...

琴姐叫twins死拖住鄒輝...

笑死人...

從佢地ge背面ge角度睇埋去..

唉...笑爆肚....

係咁下下la~

d記憶已經走左好多la~><"

希望大家都有個happy ge中秋la~

 

ps"牙head話銀座有rising sun牙...$88咋!!

嘰嘰...

聽日去信和牙...

神起...等我牙...>3<

 

浩浩in中秋dance....@@"

浩浩同秀秀鬥跳果陣...

浩浩win左牙...(這個當然la~[某人:未免太臭串了])

 

刊登時間︰2005-09-19 01:57 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]