今日六點半起身...
7:30去到海逸~
唔見佢地...
行到去門口先見到佢地~
跟住上左旅遊巴la~
去到玩左d warm up game la~
跟住就開始分組喇...
都唔明..點解成日YLT都要將d人打到散晒...
我果組得我一個係元朗區ge~
想搵個人傾下計都唔得...@@
開頭岩岩分組個個都玩得唔放...
但之後我地愈玩愈放~
仲好快培養到默契tim~
另外~我地仲明白到信任~分工合作~同溝通ge重要~
其實我覺得如果事先溝通好~
做野事上黎都事半功倍la~*
6:00pm~我地玩完晒所有games之後~
就寫埋d cards la~(同舊年一樣...)
d cards係for你寫俾你果組每一個人ge~
連miss都要寫ga~@@"
我地交換晒d cards後~
個個都急不及待咁拎黎睇~~@@"
之後就急急腳咁搭車走人lu~*
咁又一day~
其實我覺得今日YLT d games都幾好玩~
下次如果李sir帶games可以提議下..

12.8.05in機場 |