sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2005 年 8 月 19 日  星期五 晴天
柳萍返黎la~>v<

今日~柳萍返左黎la~>v<"

唔洗驚冇人帶祈禱lu~waka~*

岩岩睇左神起ge其中一個短片牙..

響電台ga~超搞笑牙...口喜...

max真係慘牙...俾浩浩同在在搶鏡~

仲要唱埋佢果份...口喜...

真係搞笑,,,佢地感情真係好好牙...

如果我地band隊都可以就好la~

為band隊繼續努力牙.!!a za a za fighting!!^^"

 

李秀滿果條粉腸牙!!

好鬼乞我憎牙!!\./''

竟然為左捧紅一個女星~

叫max同佢傳緋聞~

max唔肯...佢就搵人打佢...

仲俾好多 job佢做..

搞到佢病左...

max好慘牙...><"

浩浩同在在都好慘牙~~><"

嗚嗚...

佢地成日都俾李秀滿條"牟利"打...

希望神起快d逃出呢個精神病人ge魔掌~

傷心ing~>||<"

浩浩

刊登時間︰2005-08-19 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 8 月 18 日  星期四 晴天
今日都好攰....

今日好悶牙...@@"

一路到兩點鐘開始~

我就忙到嘔la~

掃完地又要拖地...

之後又要執野...

收衫同摺衫...

之後見桶到有d衫...

又拎左去洗...洗完又掠...

做完以上ge野之後已經癱左la~

跟住hea左一陣...

睇pops in seoul~

hi ya ya summer day第四渣,,,\/''

可惡牙...

原來fly to the sky轉左公司牙...

不過唔見得左叫咩名...@@"

神起應該同佢地師兄一樣~

轉公司牙ma~

@@"唔洗對住果個李秀滿~

浩浩in Fila廣告

刊登時間︰2005-08-18 11:21 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 8 月 17 日  星期三 晴天
整薯條~** 

今日見無聊~

上網搵左整薯條ge方法~

之後自己同琴姐試整...

第一次都ok~

不過d薯片就差左少少...

第二次都唔差...

突然間...好想整野食牙...>v<"

星期五可能+u過黎~

maybe整pizza~@@"

唔知又有咩烏龍野呢?!

口幾...

浩浩拍攝 Fila 服飾

刊登時間︰2005-08-17 10:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 8 月 16 日  星期二 晴天
四丁友發白日夢~*

今日+u同牙阮過左黎...

佢地三丁友反鎖左響房~

癲左咁嗌...

之後我入到去...

六國大封相...

七國咁亂~~

之後我地四丁一齊發白日夢~

想知講左d咩?!

(由於與現實有一大大大段距離~

唔講la~廢事笑大人個口...)

我地又一齊睇左喵喵...@@"

(真係有童真牙...口喜///)

日本Arena Act

刊登時間︰2005-08-17 09:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 8 月 14 日  星期日 晴天
YLT...@@” 驚訝

今日六點半起身...
7:30去到海逸~
唔見佢地...
行到去門口先見到佢地~
跟住上左旅遊巴la~

去到玩左d warm up game la~
跟住就開始分組喇...
都唔明..點解成日YLT都要將d人打到散晒...
我果組得我一個係元朗區ge~
想搵個人傾下計都唔得...@@

開頭岩岩分組個個都玩得唔放...
但之後我地愈玩愈放~
仲好快培養到默契tim~
另外~我地仲明白到信任~分工合作~同溝通ge重要~
其實我覺得如果事先溝通好~
做野事上黎都事半功倍la~*

6:00pm~我地玩完晒所有games之後~
就寫埋d cards la~(同舊年一樣...)
d cards係for你寫俾你果組每一個人ge~
連miss都要寫ga~@@"
我地交換晒d cards後~
個個都急不及待咁拎黎睇~~@@"

之後就急急腳咁搭車走人lu~*
咁又一day~
其實我覺得今日YLT d games都幾好玩~
下次如果李sir帶games可以提議下..

12.8.05in機場

刊登時間︰2005-08-14 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]