sukisushi
                                               

暱稱: ',SATSUKI `**
MORE...  


由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 

``▧宮]]



有啥要跟我說呢?" 

 
最近三個月尚無任何留言


    

用QooZa的fd、

 

 


2005 年 7 月 27 日  星期三 晴天
1般la~@@" 不安

今日好悶牙...

晨早溜溜起身~~

點幾果陣...

琴媽話佢個fd同佢個仔黎,,,

2點幾黎到la...

跟住我地就一齊玩篤波la...@@

見佢寸步不離部腦~

咪俾佢玩lo~

搞到我宜家先有得打日記...

宜家先有得睇神起~~>"<

不過算la...

唉...話晒都係豆令....@@"

咁日就係咁...過左la...=0=

宜家要去搵神起lo~~

手分手~**

 

刊登時間︰2005-07-27 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 7 月 26 日  星期二 晴天
攰死人喇... 疑惑

 今日朝早無無聊聊咁響屋企..hea...

到點幾...

cz同琴姐話悶...

咪同琴媽(command)...琴姐...cz...一齊出旺角...

cz勁爆笑牙...

行行下...褲袋穿窿~~

搞到手提同key sir左落去~~

我同佢講我會將呢件事打入日記~

佢仲打我牙~~嗚嗚...

(不過為左睇緊日記ge朋友我甘願受打~

係咪好好人呢?!嘰..=0=)

我地逛左一陣女人街...

本身諗住買帽...

但d帽都唔令ge...

新北江果d仲令...

跟住又去左信和..

諗住搵神起d poster...

點知搵唔到..

琴姐又懶係野話唔舒服...

俾command同琴姐拉走~~>"<

又去食m記...

食完之後..

我覺得買唔到神起poster好唔底...

咪同command講返去睇過~

琴姐又話唔好~佢想返女人街買袋...

但最後我地都去多次信和...

行左好多層都搵唔到/...

又俾command迫左出去~

但唔記得左去1樓(好似係1樓)~

點知俾我搵到wor~

哈哈~* 真係感謝主牙~~>3<"

雖然係triangle(唔知有冇串錯)ge造型..

不過有好過冇~~

cz仲有意外收穫tim 牙...

佢買左shine ge dvd~~only cost$8!!

仲平過我張poster~@@"

跟住去女人街la...

悶到嘔~*琴姐又搵唔到岩心水ge袋...

之後咪返歸lo~~

咁又一day la~^^"

好開心牙~~~>3<"

神起poster!!!~

刊登時間︰2005-07-26 09:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 7 月 25 日  星期一 晴天
悶~* 愉快

自我介紹...

名;SATSUKI~**(琴姐家姐..)

POST"結他手@SACRIFICE~]

       SERVICE@ RC~

 

最 愛 . . .

COLOR? 黑,白,灰,藍,PINK(一時時)

HOBBY? 夾BAND LO~睇小說~**發吽逗...@@”

公仔?! 梗係FOREVER FRIENDS LA~>3<"

         得意GE都會LIKE~

IDOL? 神起~!!特別係U KNOW牙...嘰...

        仲有FIR ~ENDY~RAIN掛...(暫時)

詩歌?!  到那天..上帝聽禱告~愛的真諦,,

         YOU'RE MY HIDING PLACE~(唔知有冇記錯個名//)

歌?!    神起GE 歌超GOOD牙~>V<"

        仲有KELLY CLARKSON~當然唔少我LIKE GE IDOL GE歌LA~(笑~)

動物?!   細細粒GE狗狗/貓貓...^3^"

咩類型GE人?!   好似U KNOW咁GE人LO~嘰...

                 最好就音樂/跳舞好勁GE....智趣相投的~*(好難搵牙~~>"<)

 

討 厭.. . . . .

COLOR>  屎色...@@"

人>  扮晒野果D~~(頂佢唔順~見到會反胃... )

      仲有成日遲到果D!!成日講大話GE人...

生物>  所有昆蟲...特別係識飛GE~><"

 

性 格....

八唔八掛?!  1般LA~不過人地唔話我知我唔會知果隻LO~@@"

易發脾氣?  嗯//..郁D發脾氣...

易憎人嗎?!   都幾難下...=0=

同人嗌交最耐要幾多日好返?!  一日///..=V=''

心軟嗎?!  我諗算掛...@@"

三分鐘熱度? 嗯!!~成日都係咁....><"

愛乾淨?  1般LA...(起碼好過琴姐..@@")

間房整齊嗎?!  一D都唔整齊...亂到咩咁...

                多得琴姐...人地執完又整亂佢~~

介意別人怎樣看你嗎?! 介意牙...@@"

 

想 完 成 的 事 '.;.

1>睇完本亂世奇兵...

2>讀埋本聖經...

3>勤練琴同結他...

4>儲錢錢~~

5>自製大碟...WAKA~*

 

發夢 想 做的 事....

1>飛去SEOUL搵神起~~>V<"(佢地黎搵我都得~口幾~*)

2>一夜之間自己手琴同結他勁到牙媽都唔認得...咔...

3>擁有自己GE一間屋...@@"(突然諗起班貴族//)

4>環遊世界...(最好有一度隨意門~~可以四圍去~~^^"又唔洗俾機票$$)

 

>~END~<

多謝收看

刊登時間︰2005-07-25 01:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2005 年 7 月 24 日  星期日 晴天
今日我1歲生日牙~**>v<” 愉快

e篇係呢個diary ge第一篇日記∼∼*

舊年ge今日...

係我決志信主ge大日子...(重生∼咔)

話咁快又一年la∼∼

waka∼*

生日快樂∼∼!!

除左我之外∼仲有lau ping∼同yuki∼

口喜...

今日崇拜竟然見到claude wor~*

完左之後我地食野la...

跟住cz就返左黎~

and then叫佢落黎食埋d野la~

做牙四幫手執教會d野...

諗住冇乜野la~咪幫手lo~

點知我一拎開兒童崇拜d野...

有條"yumg蛇"牙...

嚇到我即刻閃左出去...

嗚嗚....嚇死人喇~~

搞到我唔敢再行入去..

所以去左幫手畫個白板...

口合口合...不知畫得幾令...

走返過去..響度hea~~

之前同yuki玩果隻唔知乜棋...

我win左唷...

玩公車馬炮士象卒..

又係我win`,,

但佢玩果隻大象棋~

真係樣衰lo~

我連d棋點擺都唔記得~~

所以輸到牙媽都唔認得...@@"

><"

不過琴姐仲爆笑la~

今日都過得唔錯,,,

牙阮聽日返牙...

本身諗住聽日同cz~琴姐~牙阮去行街街ge~~

但琴姐宜家又話攰wo~~

=0=....

但聽日點都去唯唯度拎書ga la~

嘰...

又有書睇la~~*

宜家睇緊本叫亂世奇兵ge基督教小說~~

唔錯ga~~口喜...

睇左咁耐都冇冷場...

掂~~!!

刊登時間︰2005-07-24 10:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]