自我介紹...

名;SATSUKI~**(琴姐家姐..)
POST"結他手@SACRIFICE~]
SERVICE@ RC~
最 愛 . . .
COLOR? 黑,白,灰,藍,PINK(一時時)
HOBBY? 夾BAND LO~睇小說~**發吽逗...@@”
公仔?! 梗係FOREVER FRIENDS LA~>3<"
得意GE都會LIKE~
IDOL? 神起~!!特別係U KNOW牙...嘰...
仲有FIR ~ENDY~RAIN掛...(暫時)
詩歌?! 到那天..上帝聽禱告~愛的真諦,,
YOU'RE MY HIDING PLACE~(唔知有冇記錯個名//)
歌?! 神起GE 歌超GOOD牙~>V<"
仲有KELLY CLARKSON~當然唔少我LIKE GE IDOL GE歌LA~(笑~)
動物?! 細細粒GE狗狗/貓貓...^3^"
咩類型GE人?! 好似U KNOW咁GE人LO~嘰...
最好就音樂/跳舞好勁GE....智趣相投的~*(好難搵牙~~>"<)
討 厭.. . . . .
COLOR> 屎色...@@"
人> 扮晒野果D~~(頂佢唔順~見到會反胃...
)
仲有成日遲到果D!!成日講大話GE人...
生物> 所有昆蟲...特別係識飛GE~><"
性 格....
八唔八掛?! 1般LA~不過人地唔話我知我唔會知果隻LO~@@"
易發脾氣? 嗯//..郁D發脾氣...
易憎人嗎?! 都幾難下...=0=
同人嗌交最耐要幾多日好返?! 一日///..=V=''
心軟嗎?! 我諗算掛...@@"
三分鐘熱度? 嗯!!~成日都係咁....><"
愛乾淨? 1般LA...(起碼好過琴姐..@@")
間房整齊嗎?! 一D都唔整齊...亂到咩咁...
多得琴姐...人地執完又整亂佢~~

介意別人怎樣看你嗎?! 介意牙...@@"
想 完 成 的 事 '.;.
1>睇完本亂世奇兵...
2>讀埋本聖經...
3>勤練琴同結他...
4>儲錢錢~~
5>自製大碟...WAKA~*
發夢 想 做的 事....
1>飛去SEOUL搵神起~~>V<"(佢地黎搵我都得~口幾~*)
2>一夜之間自己手琴同結他勁到牙媽都唔認得...咔...
3>擁有自己GE一間屋...@@"(突然諗起班貴族//)
4>環遊世界...(最好有一度隨意門~~可以四圍去~~^^"又唔洗俾機票$$)
>~END~<
多謝收看
 |