|
[8:30-9:30] Test EnGLish 1A ReaDinG
Reading 要做3篇呀..根本就唔夠時間do..得個一粒鐘..
咁少.點do得哂呀..份卷既最後個頁..我do得一兩條炸..
一定會唔合格囉..>.<
[10:00-11:30] TesT EnGLisH 1B WriTinG
WriTinG 要do兩篇文呀..
ParT A 係一定要做既..
ParT B 係二選一,我揀左 b 黎do..
b係要關於我之後去左香港d野.
包括係香港有d咩事發生同埋有d咩既感受,
OnE WeeKenD SwimMinG HavE A HorRiblE事
我作左298字呀..過左250字既規定呀...^.^
我做完都仲有成五分鐘左右既時間淨呀..好無聊.....~.~
[11:30] 考完之後,有十一個人一齊去長發既<又一>食LuNcH..
我就叫左焗芝士吞拿魚煙肉飯,同埋阿華田(熱飲)
不過杯阿華田,我淨係飲左小小..就唔飲啦!!!!
[1:xx] 食完野之後,我覺得個胃勁唔舒服呀..勁想嘔囉..
但係又嘔唔出先慘呀....慘.慘.慘.慘....*.*、
跟住我地就去左一個可以打網球既場..
而我就同Miki 一齊去左打千秋..不過我冇打度..
因為個胃仲唔舒服..我就坐左係個千秋上面溫書---BIO
而Miki就一路溫BIO.一路溫BIO_____
打度咁上下..大約[1:50]左右..我同Miki 就返去個場度..
打網球..我係個陣時..個胃好番D啦....
所以我就打左幾下網球....Miki 都有打嫁...
[2:10] 我地D女仔<Miki.陳允怡,佩佩.甘甘>一齊返學校...
因為佩佩同甘甘都係好早就要去E201室報到呀....
(報到時間---3點前左右)5如果我冇記錯既
[2:xx] 我見到珊珊落黎..所以我就走過去問佢考成點..
d題目條咩呀..邊個監考呀........
我覺得珊珊D EnG勁左呀...@.@
[3:35] 佩佩落黎啦..佢話考得唔好呀!!!><
不過唔緊要啦..MocK TesT 黎嫁..係會考加油咪得囉..
加油呀!! FiGhTiNg_____________
[4:00] 到我要去接受死刑啦..慘..不過今次我無覺得緊張喎..
好奇怪呀..+0+
我個組有5D班(26),黃丰雄,王永婷
王永婷缺席呀..小左一個人考呀..
口試既題目係
GrAnDpAreNtS DaY 有D咩 celebrate 既活動,
送D咩比 Grandparent ..............
今次我有講野嫁,,我第一個講添..^.^(討論)
不過係個人個Part就慘啦..唔知講咩好呀...
係差唔多十五秒左右先講呀...一定唔合格啦..
[4:50] 番到屋企...我就溫BIO
[6:00] 去左睡
[6:45] 起身..食飯啦...
食完飯睇電視..睇到[10:30]
[10:30--....] 用電腦...........
ThE EnD~~~~~~~~~~
|
|