|
係凌晨四點幾既時侯,我就因為肚痛就起左身la,肚痛得好緊要,係五點個陣時,,
先嘔得出,嘔完之後,就去sleep,sleep到六點幾先起身,
吃早餐,吃左一個好細既包,同埋飲左大約四分三
既維他奶,係八點既時候,就去番學,番到學校之前,我係落車之後,
就見到佩佩既細妹,之後我就去左ok買水,番到學校,
我就見到佩佩同埋miki,跟住就同埋佢地一齊上去班房,
上到班房我地就坐係窗邊既位置,係八點三十分既時候,陳sir黎左話照學號坐,
跟住就派簿,手冊....同埋抄時間表,十點幾就去禮堂-開學禮,
十一點十五分就放學,去圖書館,去完圖書館就番屋企,番到屋企因為無咩力,
所以就去sleep,sleep完之後,就約左佩佩去荃灣,
因為我要去拿眼鏡同埋智能身份証,拿完之後就番屋企,番到屋企就洗澡,
跟住食左幾條菜就去sleep,大約七點三十分左右.
|
|