日記仔

                             

 
 
sukling1017

暱稱: lingling
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

:: 最新日誌 ::

開心
緊張
去街
LAM生日
去MIKI屋企


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

sukling的畫板
~lingling世界~



RSS Feed
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


7月8日

今日早上和中午都沒有食野睇碟..下午三點睇完碟<惡作劇之吻>之後..

我就去sleep..sleep到下午五點..之後係六點幾左右...

食晚飯..麥當當..食完之後..我就睇電視..

睇完電視之後..我就開始做功課la..

每日一字

are no strangers to us<並不陌生>

 

 

 

刊登時間︰2006-07-08 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


通宵日

今日早上十一點四十五分起身...跟住睇電視睇到一點..

之後..我睇碟<惡作劇之吻>有成三十集呀超多..

我睇碟睇到8/7(六)下午三點....睇碟睇到有成二十六個鐘呀.

我從來都未試過通宵到早上嫁..還有..我沒有想睡的感覺...

每日一字

up/left

up to sby<隨(某人)的意欲>

e.g."Up to you","Anything goes",

OR:Anything with do"<是但啦>

 

 

 

刊登時間︰2006-07-08 08:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


補考第二日

今日早上六點四十五分就起身..我就食早餐...一邊食一邊溫化學..

係差唔多八點既時候我就番到學校...番到學校我就同miki

一齊上去E406(4D班房)...等到八點三十三分..就開始考....考到九點三十三分...

d題目同考試個陣時候一樣....考完化學之後..我就行青衣城個邊番屋企

(十點左右)番到屋企..就睇漫畫..睇漫畫睇到十二點....

每日一字

in no time<立即>

 

 

 

刊登時間︰2006-07-06 12:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 5 日  星期三   晴天


溫書第二日

今日十點就起左身....跟住我就用電腦..上網睇漫畫...睇到差唔多四點..

睇完漫畫之後..我就去sleep...sleep到..佩佩打電話比我..

我先起身...跟住同佩佩講完電話就食飯....食完飯之後..我就係道開始

溫化學...一邊睇電視..一邊溫化學...溫到十二點左右..就去sleep

每日提提你

天天喝杏仁有美白效果還可以很快就看出來。

 

 

 

刊登時間︰2006-07-06 11:58 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


補考第一日

今日早上六點幾先起身..好遲呀..起身之後左一陣書...溫溫下唔知時間...

七點先梳頭...換衫..八點先出門口....番到學校已經八點幾...

好彩無遲到..番到學校就同左曾婆傾左一陣...跟住去考生物....考緊個陣時候..

有一瞬間..係禮堂有幾個燈..突然冇光..有一.兩秒..跟住有光..

考生物.我用左半個鐘答..d問題同考試一樣..所以好快答完...到左9:30a.m

時間到..老師收完之後...就走人...等到九點幾就要考物理...

係等個陣時候..我同珊珊一齊等..一邊等一邊溫...物理我做左45分鐘左右..

物理考到10:53左右...考完之後..我同去睇野...

因為我要等漫畫店開門..還書..幫我細妹還..要等到十二點三十分先開門...

我係文具店買花紙....去完長發商場之後..

我地就去左珊珊屋企樓下個千秋玩..我有好久都沒有玩千秋了..

玩完千秋之後...珊珊就番屋企..我就去漫畫店還書..

我係等漫畫店開門個陣時候..陳sir見到我..佢問我係到做咩..我就話還書.

跟住又問我要補考咩科..我就話補考生物同埋物理..

跟住陳sir就走la...我入到去漫畫店還書..還完書就睇下有咩書..

可以借..睇睇下我見到森姐..我借完書之後(一本)..

我就去搭車..我等左好久先有車(41號巴士)....

每日一字

inner self<內心的自我>

true self<真我>

 

 

 

 

刊登時間︰2006-07-04 02:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]