SUMSUM"     
    
      

                                                       

                                                                                                         只想愛你,,,   
                                                                                           當我和你走在一起就已經決定*
                                                                                     不看不聽不問也不會放棄!!!!  
                                         
                                               是你讓我了解自己可以為愛...
                                                                                                                     那麼堅定*]]
                 
                                                                                           只想愛你,, 
                                                                                         好想每天睜開眼睛就能看到你*   
                                                                                   
我知道我偶爾有一點任性-V-" 
                                                                                                      不管你做任何決定,,  
                                                                                              究竟愛我還是逃避,,,,,**
                                                                                         SORRY,,我還是不會放棄..  
                                                                                                                            
愛你" 
                                                               男人係賤既!!鐘意賤男人既女人係犯賤既!! 
          點擊查看全圖

自問,,,從前太霸道,,,
                像是橫蠻的細路!!!
 

 
 
sumris1118

暱稱: 心心"+
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

留 言 仔,,"

 
最近三個月尚無任何留言



FD'ZZ DIARY=]

 


    

2006 年 3 月 4 日  星期六 晴天

 


出街街,,,

  

        

出沙田*_______

今日,,,朝早出去放小提琴,,,
之後先知,,,今日唔洗返,,,=0="
即刻好慶,,,之後睇到BEBE*
之後,,,,放左部野係梓晴晴屋企,,,
就出去沙田,,,,拎個份野啦,,,,
個結果,,,,唔提好過提,,,,唔好既野,,
之後,,,就去食野,,之後就去買飛睇戲啦,,,
見到朱朱呀,,,,下次同您睇啦!!!^^"
之後,,,,買完飛,,,陪人去食野囉,,,,,
食完,,,就返過去,,入場啦,,WAKAA,,,
好正,,,,輪迴!!!!都OK得人驚囉,,
起碼我冇大嗌!!!=]之後就係咁NEE人,,,,
佢地話好痛囉,,,,之後,,,就返大埔啦,,
係富善吹左陣水,,,,我就返屋企啦,,,
之後,,,,就落去啦....買野,,,返去啦!!!

 


                            

                

                  

刊登時間︰2006-03-04 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]