|
血*__________
第1堂:::中文,,,真係好悶,,又係講咩說明,,,
係咁說明,,,SHIT*差D悶死我,,,,
第2堂:::VA,,,挑野....手指都挑埋,,,=["
血,,,,,,好多人都係咁,,,,=0="
第3堂:::HOME E,,,,隻手指滴血,,,,頂,,,
之後就係咁同SIU MAN,,,南南玩,,
第4堂:::ENG,,,落HALL,,,,睇戲,,,,,
係5樓個D比人CHECK校服,,,,
LUNCH:::同梓晴晴講左好多野,,,,
之後....買野上型仔張堂食,,,
第5堂:::MATHS,,,又QUIZ啦...
係咁食野,,,,,好正呀,,,哈哈...
放左學:::返去啦,,,同左正正去打波,,,,
好驚驚呀!!!!!!!!救我呀,,,,>.<
十分愛,,,stephy*
分手後應該擺脫 郤自覺天真
曾傷我最傷的人 捉緊我心
應該漠不關心 仍然還著緊
消失怎見人 很想跟你 熱吻
愛你要比沉淪深海 更難耐
你沒有心給 我未來 求你莫再
令我憎你還愛
早知不應試愛 現算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺亦怕亦存在
愛滿分竟是換來 痛念滿分可否再一次以後
一直愛
這考驗不高深 是偷進你真心
還傷我更傷的人 多麼次等
應該漠不關心 然而還著緊
消失怎見人 很想跟你 熱吻
愛你要比沉淪深海 更難耐
你沒有心給 我未來 求你莫再
令我憎你還愛
早知不應試愛 現算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺亦怕亦存在
愛滿分竟是換來 痛念滿分不想再一次意外
早知不應試愛 未算哀
現在問問誰珍惜不再
活該 當得到所愛 背著我犯錯 竟不散不愛
心 未放開 原來逃避感覺亦怕亦存在
愛滿分竟是換來 痛念滿分可否再一次以後
一直愛

|