|
今日,,,又唔知醒,,,好彩趕到姐,,
第1堂:::LS,,,今堂都好悶囉,,,
聽得明佢講咩,,,但係差D訓著,,
坐係度,,,差D訓著...=0="
第2堂:::MUSIC,,,超正,,,唱歌,,,
都唔識唱,,,哈哈,,,亂咁唱,,,
又睇CARMEN,,,笑死!!!!
第3堂:::中文,,,,今堂對課後,,,WELL,,
呀MISS TSE,,,係咁拎我本野,,
想點喎,,,,係咁拎完又拎返黎,,,
第4堂:::MATHS,,,同白痴仔掙野玩,,,
之後又係咁玩,,,都唔識計,,,哈哈,,
之後又出奸招,,,走左出去..好野,,得左!!
LUNCH:::唔該晒,,,梓晴晴個媽咪,,^^"
之後,,,就同梓晴晴食麵麵....
之後狂吹水,,,哈哈,,,,真係開心,,
第5堂:::ENG,,,,比老麥,,,篤爆我D奸招,,,
激死我...好賤呀佢!!!仆街啦,,,,>.<"
今堂,,,好開心咁,,,食左啫喱....哈哈..
第6堂:::ECA,,,,係咁操,,,,操到DIN左,,,
之後MARK TIME,,,,好攰,,,,>.<"
放左學:::練FIRST AID,,,,係咁比人抬起...
好好玩,,,隻手手好晒,,,,之後....
就返去,,,,,訓覺覺豬,,,,>.<'''正呀,.,,

|