|
眼訓_______________*
今日好眼訓呀,,,唔知點解,,,
唔洗assembly,,真係神奇,,,
之後,,,就講返d問卷囉,,,,,
聽完之後,,,,唔知係應該點好囉,,,
第1堂:::EMAN好慘!!!比老麥咁話,,
之後,,,默書,,,今次好易咋,,,
落LIBRARY,,,借書,,,超正!!!
第2堂:::MATHS,,,都唔知佢講咩,,,
係咁玩,,,哈哈,,,,之後係咁食香口膠,,
又QUIZ,,,不過係OPENBOOK*
第3堂:::LIBS,,,校長開會,,,冇上黎,,,
但係比人影住,,,今堂好眼訓,,,,
原來我同CECI都係同一個訓既方法!!
第4堂:::IS,,,好悶,,,溫燐同張傲軒真係超正!!
笑死,,,WAKAA,,,,之後,,,係咁SMS,,,
玩歌仔,,,好好玩!!同正正吹水,,,一堂LU*
LUNCH,,,飲野,,,飲完就去補底,,,SHIT****
之後,,,都唔識,,,亂黎囉,,,唔係點呀???
之後,,,,返到上去,,,吹吹水,,打鐘!!!
第5堂:::ENP,,,,有DD驚驚地,,,驚唔識答,,,
好彩,,,,答到,,,唔洗PRESENTATION!!
PRINT出黎就得啦,,,好野!!!=]
第6堂:::LEP,,,聽基仔首當年情,,,好正!!!
未聽都識答好多,,,哈哈,,,,之後,,,,
講FD個D囉,,,,冇啦啦死人頭打黎,,,煩!!!

|