|
今日,,,,又搭71k,,,哈哈
第1堂:::中文,,,,都唔係講左好多野,,,
講返D咩鬼說明,,,真悶悶!!!!
第2堂::VA,,,諗起陳昌澤D血..就驚驚,,,
哈哈,,,係咁挑,,,,撿晒出面,,,..
下堂一定做得晒啦,,,哈哈,,好野!!
第3堂:::DT,,,,又係FLASH,,,唔識整,,
整左一半又整唔到一半,,,發難炸,,,
唔得整,,,,吹嗎,,,WAKAAA...
第4堂:::ENG,,,愈黎愈憎老麥,,,真係好煩囉佢,,
成日都嘈嘈嘈,,打鬼死佢呀拿!!!
LUNCH:::今日係度同小婷婷諗野,,,哈哈.,..
我係咪好叻呢,,,,諗到咁多,,,=]
第5堂:::上左7樓,,,好悶,,睇戲,,,,低B GE,,
睇都唔想睇囉,,,之後,,SMS,,,影相,,WAKAA,,
放左學:::又要去HALL,,,不過呢個都OK好玩,,
比MS BRUCE吹脹,,話我想唱歌,,,=0="
又唔去弦樂團,,,比呀SIR話我囉,,,,頂佢!!!
之後就同左正正打波波,,,,WELL,,好野!!!
唉,,,,,2個禮拜啦,,,都仲係咁,,每一日都係咁...
喊喊喊,,,,我都唔想,,,但係,,,見到D野,,就會令我諗起D野,,,
一諗起,,,我就好自然咁喊左出黎,,,,好辛苦,,,


|