SUMSUM"     
    
      

                                                       

                                                                                                         只想愛你,,,   
                                                                                           當我和你走在一起就已經決定*
                                                                                     不看不聽不問也不會放棄!!!!  
                                         
                                               是你讓我了解自己可以為愛...
                                                                                                                     那麼堅定*]]
                 
                                                                                           只想愛你,, 
                                                                                         好想每天睜開眼睛就能看到你*   
                                                                                   
我知道我偶爾有一點任性-V-" 
                                                                                                      不管你做任何決定,,  
                                                                                              究竟愛我還是逃避,,,,,**
                                                                                         SORRY,,我還是不會放棄..  
                                                                                                                            
愛你" 
                                                               男人係賤既!!鐘意賤男人既女人係犯賤既!! 
          點擊查看全圖

自問,,,從前太霸道,,,
                像是橫蠻的細路!!!
 

 
 
sumris1118

暱稱: 心心"+
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

留 言 仔,,"

 
最近三個月尚無任何留言



FD'ZZ DIARY=]

 


    

2006 年 2 月 23 日  星期四 晴天

 


冇鬼用=[

  

        

今日,,,,又搭71k,,,哈哈
第1堂:::中文,,,,都唔係講左好多野,,,
              講返D咩鬼說明,,,真悶悶!!!!
第2堂::VA,,,諗起陳昌澤D血..就驚驚,,,
             哈哈,,,係咁挑,,,,撿晒出面,,,..
             下堂一定做得晒啦,,,哈哈,,好野!!
第3堂:::DT,,,,又係FLASH,,,唔識整,,
              整左一半又整唔到一半,,,發難炸,,,
              唔得整,,,,吹嗎,,,WAKAAA...
第4堂:::ENG,,,愈黎愈憎老麥,,,真係好煩囉佢,,
             成日都嘈嘈嘈,,打鬼死佢呀拿!!!
LUNCH:::今日係度同小婷婷諗野,,,哈哈.,..
                  我係咪好叻呢,,,,諗到咁多,,,=]
第5堂:::上左7樓,,,好悶,,睇戲,,,,低B GE,,
              睇都唔想睇囉,,,之後,,SMS,,,影相,,WAKAA,,
放左學:::又要去HALL,,,不過呢個都OK好玩,,
              比MS BRUCE吹脹,,話我想唱歌,,,=0="
              又唔去弦樂團,,,比呀SIR話我囉,,,,頂佢!!!
              之後就同左正正打波波,,,,WELL,,好野!!!
 唉,,,,,2個禮拜啦,,,都仲係咁,,每一日都係咁...
喊喊喊,,,,我都唔想,,,但係,,,見到D野,,就會令我諗起D野,,,
一諗起,,,我就好自然咁喊左出黎,,,,好辛苦,,,

 

 


                            

                

                  

刊登時間︰2006-02-23 11:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]