|
今日我做唔到我話過要做既野!!>.<"
第1堂:::LS,,,今堂係得一人驚,,
校長話我地唔聽話,,,=0="
又話自己真幾辛苦,,,,,
跟住冇啦啦係度喊,,,嚇鬼死我!!
之後,,,,又教書,,,落堂個陣又開心都死喎,,
第2堂:::MUSIC,,,今堂都叫冇咁悶,,,,
好耐冇上過呢堂啦,,,,個死人1MISS CHING,,
都白白地痴GE,,,,話本身我最中意就係教2C架啦..
而家您地個個都係咁嘈,,,,唉,,,,,嘈係咪唔得先??
之後唱歌,,,,WAKAAA個首歌真係正,,,正到呀,,
青春小鳥一樣不回來,,,,笑到我地死死下,,
之後睇CARMEN,,,,真係好睇,,,個波大到佢呀,,,
仲耍插枝ROSE落條GAP到,,,真係頂佢唔順!!!
第3堂:::中文,,,今堂默書呀,,,,唉,,,95分,,,真係唔開心.,,
改漏左一個字,,,,真係慘慘,,,之後,,,,就唔係好記得做左D咩啦,,
第4堂:::MATHS,,,今堂,,,我地QUIZ,,,唔識一條咋,,,
好野,,,,仲有,,,上次個QUIZ,,亂做,,都唔洗補底,,,YES!!!
之後,,,,又係咁SMS,,,聽903,,,聽歌,,,咁就一堂啦,,
LUNCH:::買飯食,,,之後,,,上到去,,,我冇喊呀!!!
忍得好辛苦,,,,但係,,,一見到佢,,,個心就唔知點咁,,>.<
第5堂::ENG,,,唉,,,諗住今日唔會再喊,,,但係都唔得,,,
今堂,,,係咁同KENNY,,WILLIAM傾計,,,,
講起馬浩然,,,,KENNY話佢同麥毅一齊得多,,,
曳左好多,,,,我就忍唔住咁喊左出黎,,,我衰左啦,,,,
話過唔喊架麻,,,,我真係好驚佢愈黎愈曳,,,唉,,,
真係好擔心佢,,,都唔知點算好,,,>.<"...好快又落堂,,
第6堂:::ECA,,,操呀,,,,仲有教人操囉,,,我教雅怡,,,,,
都算幾好,,,都識啦,,,算PASS!!!之後我地又操,,,,
今日都唔係操得好耐咁,,,,但係就好攰,,,攰死...
又傾左好耐,,,上KNOWLEDGE D野,,,=0="
放左學:::就去左大中搵SWIMMING佢地,,,之後我去買,,
返學鞋,,,因為對鞋又比我整爆左啦,,哈哈,,,,之後,,,
就同SWIMMING佢地行左陣,,,同BEBE返去,,,
之後同芳芳,,,SWIMMING,,,好好笑,,,咪咪咪,,,
WAKAAA,,,之後,,,過左太和,,,再過廣福,,,,,
買完野食,,,先返屋企,,,,OH,,,SHIT,,,
比風吹親,,,真係有少少頭痛!!!之後,,,打比何SIR請假!!

|