|
今日,,係我最愛既人生日~
覺得自己好冇用,,同唔到佢過,,
情人節,,,,同生日,,連禮物都唔敢親手比,,
第1堂:::TS,,,整FLASH,,,哈哈,,
我幾叻叻,,,整得都尚算幾好,,,
WAKAA,,,真係開心,,
第2堂:::ENG,,作文,,,LEO KU!!
超正呀!!!一打鐘,,,就岩岩,,,
作完,,,WAKAA,,,,屈機,,,
第3堂:::P.T.H~今堂好乖,,,,哈哈,,,
MISS KAM話我地乖,,,,
真係難得,,,笑爆咀,,,哈哈,,!!
第4堂:::M痛呀!!!ERICA,,仲慘....
之後,,,,ERICA走左....
LUNCH:::覺得自己好冇用,,,
所以,,,係咁喊,,,我都唔想,,
>.<,,,,諗返起好多野!!!!
第5堂:::I,S,,,死人MISS YU,,,
煩到爆,,,第5組,,,得返忽LUN!!
佢返黎啦!!!真係開心,,,,
好眼訓,,,,坐係度都差D訓著左..
第6堂:::中文....發下吽豆,,,WAKAA,,,
好快就過左一堂啦,,,,
放左學...去買布..行左好耐,,,真係攰!!!
之後去左M記,,,,SWIMMING黎左!!
我地就去左公園玩,,,我同SWIMMING,,
玩到DIN左,,,,我地又寫野....

|