SUMSUM"     
    
      

                                                       

                                                                                                         只想愛你,,,   
                                                                                           當我和你走在一起就已經決定*
                                                                                     不看不聽不問也不會放棄!!!!  
                                         
                                               是你讓我了解自己可以為愛...
                                                                                                                     那麼堅定*]]
                 
                                                                                           只想愛你,, 
                                                                                         好想每天睜開眼睛就能看到你*   
                                                                                   
我知道我偶爾有一點任性-V-" 
                                                                                                      不管你做任何決定,,  
                                                                                              究竟愛我還是逃避,,,,,**
                                                                                         SORRY,,我還是不會放棄..  
                                                                                                                            
愛你" 
                                                               男人係賤既!!鐘意賤男人既女人係犯賤既!! 
          點擊查看全圖

自問,,,從前太霸道,,,
                像是橫蠻的細路!!!
 

 
 
sumris1118

暱稱: 心心"+
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

留 言 仔,,"

 
最近三個月尚無任何留言



FD'ZZ DIARY=]

 


    

2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天

 


情人節快樂!!~

  

        

大家好,,,,情人節快樂!!!!

今朝,,,起身,,,D朱古力,,,,,,,
同RUBY傾,,,,之後,,同BEBE,,,
搭的的出火車站,,,幾屈機,,,
之後,,,,返到去,,,好開心,,,,,,,
好多朱古力.,..多謝您地呀!!!!!
第1堂:::ENG,,,發夢的!!!
             MISS MAK打自己個PETPET!
             笑到我仆街啦!!!哈哈,,,
第2堂:::INS,,,LINLIN冇返!!正呀!!!
             MS BRUCE黎代佢堂,,,WAKAA,,,
              我同正正係咁寫歌詞,,,又同珍珍...
              梓晴,,,,傾計,,,太好玩啦!!
第3堂:::I,S,,,,頭個3個字,,,講廢話,,,
              之後,,又歉左陣WORKBOOK,,
              真係....悶死我!!!之後,,,睇ETV,,,
              睇到我同正正都訓左,,,哈哈,,
第4堂:::MATHS,,,,今堂,,,我亂咁做,,,,
             出去做個題咩鬼野...媽子提我,,,哈哈,,
             之後,,同條白痴仔玩,,,哈哈...
LUNCH:::食左少少野,,,之後喊左陣,,,
                 同軒哥傾左陣電話,,,之後就,,,
                 落左LIBRARY搵資料!!!!
                 去到,,,真係笑到我死死下,,
                 LIBRARIAN:您借咩架?
                 我:電腦囉,,,
                 LIBRARIAN:冇晒啦喎,,
                                          咁您放係度做咩呀?
                 我:放下唔得咩?
                 之後,,,,好多人都笑,,,真O咀,,,
第5堂:::中文,,,落HALL,,分組坐,,,我幾乖,,
              係咁寫野,,,哈哈,,,之後,,,吹下水,,,
              好快就過左半堂,,,WAKAA,,,,
第6堂:::LIBS,,,好野,,有朱古力,,,好開心...
              上堂,,,SIU MAN真係慘!!!
               比呀MISS SIU,,,HUG佢!!
放左學::係學校,,,留左一陣,,,之後,,,去左,,,
            新達食野,,,之後,,,溫2少黎接我,,,
            陪我返屋企,,,但係我仲掛住馬浩然!!!
我會等,,,一定會等!!!!

 


                            

                

                  

刊登時間︰2006-02-14 11:12 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]