|
大家好,,,,情人節快樂!!!!
今朝,,,起身,,,D朱古力,,,,,,,
同RUBY傾,,,,之後,,同BEBE,,,
搭的的出火車站,,,幾屈機,,,
之後,,,,返到去,,,好開心,,,,,,,
好多朱古力.,..多謝您地呀!!!!!
第1堂:::ENG,,,發夢的!!!
MISS MAK打自己個PETPET!
笑到我仆街啦!!!哈哈,,,
第2堂:::INS,,,LINLIN冇返!!正呀!!!
MS BRUCE黎代佢堂,,,WAKAA,,,
我同正正係咁寫歌詞,,,又同珍珍...
梓晴,,,,傾計,,,太好玩啦!!
第3堂:::I,S,,,,頭個3個字,,,講廢話,,,
之後,,又歉左陣WORKBOOK,,
真係....悶死我!!!之後,,,睇ETV,,,
睇到我同正正都訓左,,,哈哈,,
第4堂:::MATHS,,,,今堂,,,我亂咁做,,,,
出去做個題咩鬼野...媽子提我,,,哈哈,,
之後,,同條白痴仔玩,,,哈哈...
LUNCH:::食左少少野,,,之後喊左陣,,,
同軒哥傾左陣電話,,,之後就,,,
落左LIBRARY搵資料!!!!
去到,,,真係笑到我死死下,,
LIBRARIAN:您借咩架?
我:電腦囉,,,
LIBRARIAN:冇晒啦喎,,
咁您放係度做咩呀?
我:放下唔得咩?
之後,,,,好多人都笑,,,真O咀,,,
第5堂:::中文,,,落HALL,,分組坐,,,我幾乖,,
係咁寫野,,,哈哈,,,之後,,,吹下水,,,
好快就過左半堂,,,WAKAA,,,,
第6堂:::LIBS,,,好野,,有朱古力,,,好開心...
上堂,,,SIU MAN真係慘!!!
比呀MISS SIU,,,HUG佢!!
放左學::係學校,,,留左一陣,,,之後,,,去左,,,
新達食野,,,之後,,,溫2少黎接我,,,
陪我返屋企,,,但係我仲掛住馬浩然!!!
我會等,,,一定會等!!!!

|