|
今日真係食得屎咁樣,,,,=0="
一返到去就比MISS TSE,,,
話我,,,成日都病,,,真係慘慘!!!!
第1堂:::ENG,,今堂做SECOND DRAFT,,
之後都冇咩做過野,,,係咁睇書囉,,,
第2堂:::INS,,,做完佢比我D野,,,,
我就睇書啦...WELL,,正呀....
第3堂:::I.S,,,,今堂,,,,睇ETV,,,
好眼訓,,,,之後就,,,抄NOTES,,
第4堂:::中文,,張SIR,,,又冇返,,,正呀...
之後溫書,,,,,悶囉,,,=0="
LUNCH:::頂,,,仆街的黃志然,,,真係仆街,,,
芳芳又慘,,,,玩水姐,,,洗唔洗咁呀,,
要芳芳洗廁所,,,我地又要去罰企,,
好似真係咩都關我地幾個事咁,,,
第5堂:::中文統測,,,,哈哈,,,唔係好識,,,
死人敏姑,,,人地訓訓下又拍人起身,,,
第6堂:::LS,,,,校長又唔上,,,好野!!!!!
今堂嘈到飛起,,,,好正囉,,傾電話都唔知,,
放左學:::同BEBE,,SWIMMING,,ROXY,,
MISS YU,,,溫燐一齊過大中,,,,
炸雞同吹NAME走先,,,之後我地去釘耳LUNG,,
我都想釘,,,不過冇位啦,,好唔開心,,,
之後去左M記,,,,坐到6點幾,,,,我就左BEBE屋企,,"
之後,,,就拎返部機啦,,,SHIT,,,真的病病了=X="

|