運動會完結左la
我有一金一銀
在接力時
我旁邊的廉b
一起跑就大叫
then come my 線跑
我唔話佢白痴至其
next我拿二名
一名你慎A
我是慎B
yesterday同today好開心
today sport堂play跳高
真是好好play
但最後一跳失敗左
then放跳時
see到Cherry.Sam同her friend在飯堂食野
then go rope skipping
答車時sleep左一會兒
today rope skipping sir 竟然早放
真是好happy in today
明天運動會
真想快到明天
^v^
yesterday 我唔見左運動服
so today 要把$42來buy運動服
Oh my got
我的錢沒有
$42就這沒有左
真係好唔高興ar
very 黑仔
>x<
today 唔知寫咩好
因為today好平常
無是發身
but today 6:00至放學
因為要練badmintou
我有好多日無write this blog la!
today一write就有一些唔happy 的事寫。
頭先練繩時
隻腳撞左落地
then流左好多血
真的很痛ar
>.<