today 好開心 因為我去左bbq 我7:00起身 因為我想快d做好功課 另外媽話我唔做d功課唔比我去街 so我做d功課 至左1:30pm 我坐75k去大尾督 到左大尾督 我去到個時 佢地都到左 因為我冇幫佢地手(之前我去左田徑) then我地開爐 我地開離開去都開唔到 無奈.............. 之後叫人幫我地開 開到 la(好開心) 唔該 燒左一會 我地就走 我地跟往去踏單車 蘇xx我技術太好 她令我肚痛 真系慘>.< 不過today好開心ar