today要一早起身 因為today要反大陸 today係爺爺brithday 我要5:45起身 because我要叫dad,mum,brother 我們7:00到左太和 7:10到左(深圳) 8:00去到廣州 真係早ar 上到home(大陸) 打左一會機 去探爺爺 到左12:00 我地就去食飯 食到1:15 我地就由廣州反回hk today都算開心
today 我同馮、Ann、盈and聰反左小學
我地大約7:00去到
我同馮一起上三樓探老師
than馮去打籃球
我就同Ann玩電話
佢call我than我call佢
跟往五個一起去m記食早餐
than我去馮home影印d野
去馮home時
三個女仔左我地前面
佢地跑時
我同馮跟隨
但d女仔太慢
我同馮好快就超越佢地
到左馮home就好快影印完
than去馮home平台打badminton
打左一會我就走左
today都算開心
^v^