哈哈哈哈...有人戀愛了...
你們想想係誰 and 誰...
係我--怡(3) and 尉(6) and 怡(1)
我們”一見鍾情”
我們感情非常好
Because 我們係大家心中的小寶寶
超冷...
----我
----怡