嗚嗚嗚嗚...有人失戀...
她是誰??
一定不是我,,因為我在戀愛中,,失戀的係我的好朋友!!
她係 --東伏見◆心!
她的Boy Friend(男朋友)飞了她!!
超XYZ...
我好想Kie他!!
但是心的愛(冇)(姐)
經Fight 左(矩)!!
哈哈!!
我Happy了!
但心...
唉...
人XX情係何X!!