sunny2319

暱稱: 瑛瑛豬=3=
性別: 男
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::



2005 年 10 月 22 日  星期六 晴天
畢業禮...
今日要畢業禮....
一早就要返中樂隊...成9點鐘咁鬼早...
排到12點就走得人..成3點半返去..有排玩=3="
so就同左bugis,bn同廖日暉去左新城市
之後等埋evelyn..emily同佢阿媽...
搵到evelyn之後...係度等emily同佢阿媽..
跟住見到emily之後...依!!唔記佢阿媽ge??
當我地仲問緊佢高矮肥瘦...係咁望都望唔到..
點知望低d..見到成個企左係我地前面...原來佢阿媽一早係度=3="
emily...記住唔好打面呀=3="
一齊去左西田食野.....佢地買野食先..我就同廖日暉聽mp3,點知好shit咁冇曬電...(琴晚聽到冇曬電都唔知)
食食下野...講起原來阿vic有個妹...成日煲粥..人地打電話比李國聰...佢阿妹話阿哥唔係度..點知會聽到阿vic把聲...(大家知咩事la)
食完野...我地就分道揚鑣...
我同bn,bugis,廖日暉去左百老匯睇野..
跟住諗住回復童真...去玩具反斗城
點知見到kitty同natalie係玩具反斗城出離=3="
係入面睇到d細路排隊打機...跟住我地又係度玩野=3="
個細路岩岩set完野玩....bugis就話"喂,細路,過左3分鐘la wo"....大下佢地=3="
跟住我地就去左隔離ge荷花唔知咩野親子中心...睇下野
跟住搭火車走人....
返到學校...俾個miss wong話我地唔攝衫..話要見到皮帶同整低d頭髮..如果唔係唔好上去...跟住我同bugis講....我地都唔洗上去...即係唔洗整la...haha
到左5點幾表演完...見到perez...佢話俾我地聽弦樂隊係地理室有野飲...但係我地係中樂隊丫嘛..
跟住廖日暉提醒我...二胡係弦樂離..所以我地就大搖大擺咁上左去...跟住我同bugis都好x咁一人一排野飲攞走....haha
不過我都唔獨食嫁=3=攞離分俾人
跟住走人lu....
刊登時間︰2005-10-23 06:01 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 21 日  星期五 晴天
被細路串親...
今日上數學堂數被LPY睇到我睇報紙=3="小息俾佢叫出去照肺(講笑姐...我地出左去佢全程都冇話我地..淨係笑笑口..超無奈)
佢問我地點解要睇報紙呀,係咪唔鍾意上數學堂,定係唔鍾意佢教
跟住我就答佢話...依+教d野好悶丫嘛
佢就話悶都唔應該睇報紙假.....跟住問我地應該點罰我地呀
我話呢d野好難諗wo...跟住佢就話好la..爭佢一次wo(好似搞緊gag..乜呢d可以爭ge咩)
跟住就答應佢話上堂悶就做classwork..唔做其他野..先放我走=3="
到左最後估2堂...又被bobby 老粒左張身分證...傳足成班=3=最後傳左俾LPY...跟住就成班笑爆肚=3="
放學之後去左飲茶...有bc,bn,我,darren,henry同alex fung=3="點知新翠上面估間2點先下午茶時間
就去左樓下估間...超爆笑=3="粗口孖寶羅華文同周sir係估度食緊野..搞到我地要入去入d食...
成班五育又食煙又嘈....
一路食一路爆笑蛋,成堆人串henry kai...佢連叉燒都唔識=3="淨係識話紅色ge野...haha(不過都係玩下姐..希望henry唔好嬲)
飲完茶...俾錢...每人俾16蚊ja
跟住同bc,bn去左停車場隔離間聖公會間唔知乜野到講數...
之後我地悶起上離玩下間房d野...有個細路入左離教我地點玩...叫佢示範下..佢又話唔識玩..搞gag咩
同佢傾傾下計...話帶我地上佢屋企..跟住唔比我地走...笑爆肚...佢就話"笑咩姐"=3="
之後3點幾...有2個4年班到ge遁理細路女拎住m記野食入左離...
一入到離望住我地笑笑口唔知做乜...
跟住我就話唔洗驚我地wo...
佢就係度講...一大堆野...串我地
bc之前係讀遁理...佢話咩上午校同下午校就被人串話依+係全日制la..話我地講野經唔經大腦嫁
跟住有一個企係我隔離....我之前計緊數丫嘛..佢話我d字咁細好樣衰...
又"大"我地話信唔信打我地wo
係咁被人串...串返佢地又驚佢地喊,陣間話俾人聽我地哈佢地咪死!?!....所以唔知講乜..好無奈...
竟然被細路串親..真係一代不如一代~~=3="唉.....
等多一陣..有個細路入離係度玩水....唉
又掟埋野...好鬼驚
到左5點走人lu...
聽日又要返畢業禮..咁就冇左成日>3<"陰公....
刊登時間︰2005-10-21 06:59 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 10 月 19 日  星期三 晴天
又有一日唔得閒寫日記tim=3=

琴日有好多野搞...唔得閒打日記

 

今日ge行程都好緊密下...返完學又要去補習...不過係補習之前又要去左威爾斯先..原來阿哥入左醫院,佢都唔舒服左幾日la..睇左醫生話胃酸倒流..今日就入左廠=3="

不過我去威爾斯ge原因唔係探佢@3@"係攞衫俾佢=3="

唉....補2粒鐘真係攞我命...諗起陣間會幾咁慘就已經冇心機打日記=3="

唔理la...我出門口攞衫被阿哥先.........等我攞埋個mp3先...byebye~~~~

刊登時間︰2005-10-19 04:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]