唔經唔覺就到最後一日假期=3="成堆功課未move過...唔死就奇...
一早起身開始狂做功課......做到要爆粗咁滯=3="
阿媽又唔舒服,佢就食粥,我同老豆就唔知食乜...根據慣例..又係我呢個輩份最細估個做阿四...拎住張m記優惠卷($57 2人餐送多個開心樂園餐)..着件大衫,一條似孖煙通ge褲..踢拖..就出發la...去到m記...見到d 3e班=3=...俾人見到..shit...跟住佢問我開心樂園餐要咩玩具..我話"唔要得唔得呀"..佢就話唔要咪攞番去送比人囉..我就攞左番去=3=(不過我諗緊..我識d人當中有邊個會要呢=3=")
跟住番到屋企,開完餐,就藉機開部腦,掛住同人傾計,唔知點解傾傾下就話咁快做完=3="(睇下個鐘..都做左成日lu)
打打下日記...又俾阿媽叫落去跑圈=3="救命
唉...最後一日咁就過左...
係wo....阿邊個邊個今日生日wo..講聲生日快樂先=3="雖然佢都唔會睇到嫁la
佢今日生日即係代表我聽日生日=3=不過我對於今年呢個日子都冇乜feel=3="
|