今日好開心咁寫左我一生人ge第一次
雖然唔知講乜好,不過係咁二都要吹下水先
呢幾日假期想睇戲(nana),不過就冇人想睇;又想去機鋪,又冇人陪=3="
我費事自己一個去咁冇引...就諗住留係屋企發毛,點知又俾阿媽逼左落去跑步(跑成25分鐘,攞我命咩)仲要跑完之後陪阿媽打羽毛球,真係唔死一身潺
成身散曬咁爬番屋企沖涼,跟住就開機同d暑假識ge網友傾下計=3="點知阿哥又話我溝女(其實成堆網友10幾個得4個女仔ja ma),好無奈咁對佢爆左幾句xx跟住就打日記.......
如果冇人陪我ge話..睇離我呢個假期要做隱蔽青年=3=
|