| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 29 日 星期二  |
| 很悶喔!! /.\ |
分類: 未分類 |
很久沒有打blog了..
經常到這裡的朋友.真的不好意思=P
這個假期真的很長很長
我每天都是呆著呆著地過
腦子裡經常都有煩惱
很想跟別人訴苦
一個人的日子真係十分難過
經過半個多月..
我還是不能改掉我的惡習
姑終都不敢"正望"女生
不過你們放心
我一定會盡力消除這個習慣的!
明天我會去看電影
這或許是我練膽的好機會呢
再不到公眾地方走走..
我真的會變自閉少年呢=P
|
| 發表時間:2008-07-30 12:16 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我真係唔感ga=] 彬哥,kelvin哥,知你地勁la,屈灑機咁話la-.- 我2年未同女人出過街,呀媽都係=] 你話我會唔會感正望女仔- -? 我一出手,10里外d女仔都走灑- - 廢時出手,攪到你地冇得同女仔出街街就唔好la@@
|
|
|
我最多都係夠瞻正望2.3秒...
仲有kai立..你未出手已經流鼻血啦...你都唔好逼我取笑你!xD
|
|
|
試下睇回魂夜再從中學習俄羅斯練膽大法,un大膽都淆底既,如果你能夠刻服困難,就會夠膽望架啦.
|
|
|
我最鐘意聽人講煩惱啦 =.=
正望女生十分容易吧??
|
|
|
有咩心事唔怕話我知呀~ 我可能幫到你呢~你唔係一個人架~ 起碼我可以陪下你~~ 正望其實冇咩問題呀~~ 膽量真係要自己練既~~ 唔好變自閉呀~~大家會好擔心的xd~
仲有...kai立...我從來唔相信你會唔夠膽正望女仔囉~ 你咁狼死~未望就已經出手啦~~ 唔夠膽正望~唔好逼我恥笑你~
|
|
|
ray 於 2008-07-30 03:05 PM 發表:
^^點解唔試下約女生呢?
|
|
|
加油,我都唔感正望女仔ga=] 我星期4都去睇電影^^ e排我日日都好悶.... 我都做左5分之2的功課= =
|
|
|
fukyu 於 2008-07-30 10:12 AM 發表:
今日要+油xD 多D同人地講野La~ 一定可以改左佢嫁=]
|
|