sunnylai524
暱稱: ▄▉▋_____ 正 °]]◆
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
很迫喔-.-"
很悶喔!! /.\
一天一天的過去..
別人的一對..
打番blog=))`
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 124
今日人氣: 0
累積人氣: 1721
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


很悶喔!! /.\ 分類: 未分類

很久沒有打blog了..
經常到這裡的朋友.真的不好意思=P

這個假期真的很長很長
我每天都是呆著呆著地過
腦子裡經常都有煩惱
很想跟別人訴苦
一個人的日子真係十分難過

經過半個多月..
我還是不能改掉我的惡習
姑終都不敢"正望"女生
不過你們放心
我一定會盡力消除這個習慣的!

明天我會去看電影
這或許是我練膽的好機會
再不到公眾地方走走..
我真的會變自閉少年呢=P

發表時間:2008-07-30 12:16 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 sunnylai524 的日誌)


kalaplau 於 2008-08-01 10:26 AM 發表:
我真係唔感ga=]
彬哥,kelvin哥,知你地勁la,屈灑機咁話la-.-
我2年未同女人出過街,呀媽都係=]
你話我會唔會感正望女仔- -?
我一出手,10里外d女仔都走灑- -
廢時出手,攪到你地冇得同女仔出街街就唔好la@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kelvin_562 於 2008-07-30 09:37 PM 發表:
我最多都係夠瞻正望2.3秒...

仲有kai立..你未出手已經流鼻血啦...你都唔好逼我取笑你!xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



horace627 於 2008-07-30 07:00 PM 發表:
試下睇回魂夜再從中學習俄羅斯練膽大法,un大膽都淆底既,如果你能夠刻服困難,就會夠膽望架啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lokyuen 於 2008-07-30 06:47 PM 發表:
cM______=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nikes999123 於 2008-07-30 05:09 PM 發表:
我最鐘意聽人講煩惱啦 =.=

正望女生十分容易吧??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



freestyle520 於 2008-07-30 04:39 PM 發表:
有咩心事唔怕話我知呀~
我可能幫到你呢~你唔係一個人架~
起碼我可以陪下你~~
正望其實冇咩問題呀~~
膽量真係要自己練既~~
唔好變自閉呀~~大家會好擔心的xd~

仲有...kai立...我從來唔相信你會唔夠膽正望女仔囉~
你咁狼死~未望就已經出手啦~~
唔夠膽正望~唔好逼我恥笑你~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ray 於 2008-07-30 03:05 PM 發表:
^^點解唔試下約女生呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kalaplau 於 2008-07-30 10:42 AM 發表:
加油,我都唔感正望女仔ga=]
我星期4都去睇電影^^
e排我日日都好悶....
我都做左5分之2的功課= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fukyu 於 2008-07-30 10:12 AM 發表:
今日要+油xD
多D同人地講野La~
一定可以改左佢嫁=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaiYan921 於 2008-07-30 09:26 AM 發表:
CM 4 U=]
要回喲!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 sunnylai524 的日誌 ]