| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
| 別人的一對.. |
分類: 未分類 |
別人牽著手..
我卻什麼都沒有..
或許拍拖只是別人的專利
10年.20年後才到我..
有人曾安慰我..
叫我不要著急
但我卻等不了...
每天都是孤單的..
愛究竟是什麼呢?
它有一刻與我很接近..
現在它已經離我而去...
我對愛情已沒有感覺...
我可以再感覺到那種甜美嗎?
有人能告訴我嗎
|
| 發表時間:2008-07-07 04:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我覺得唔拍拖仲好la 唔洗咁煩 聽講聖言勁多tb佬- -
|
|
|
Jeff 於 2008-07-10 02:14 AM 發表:
=.=ll
|
|
|
fukyu 於 2008-07-09 09:56 PM 發表:
呢D唔急得,,一切隨緣La=)
|
|
|
恰巧路過. 我認為愛情怎能強求?況且別人有愛情是別人的事, 又怎可以別人的事來給自己壓力?
|
|
|
咁耐唔打qooza~一1打就打埋d咁既野~ 唔好心急啦~要俾d耐性~ 唔係你想有就有架嘛~隨緣啦~
|
|