Hallo my FDz!!
好耐冇打blog la(因為懶)
話咁快又考完試lu,,,
今日派卷,,,,,,,,,,,,
中文OK,,,,,有93.5,,,,,listening 48/50
但係maths同G.E就 lu,,,,,,得80幾,,,,,,
實比mama 鬧la,,,,,,
不過我地班maths最高分都係93,,,,,,,老師都問"why?why?why??????"
希望其他科都係90分以上la,,,,,,,,
唔係就死得lu,,,,,,,
各位未exam ge人,good luck!
呀仲有,,,,,,今日miss lam同我地king計,,,,,,
佢話陳小姐(jenniFlower)有好大進步wor,,,,,,,
係咩??我完全feel唔倒,,,,,,=.=
你覺得佢進步係你ge事,唔關我事,,,,,,
你奈我唔何,,,,,,你吹牙??
|