今日係Halowin Party,
我地個個都係道扮鬼扮馬.
有D人扮鬼,有D人畫花面.
之後要design a ghost,
Sasa,我,TaTi,Char,Vivian,Alma,CJ,Oupkar 1組.
有Sasa,隻鬼所以好靚.
放左學之後,我,TaTi同Char去左黃埔食麥當當,
之後去影貼子相,
then去睇HSM3.
HSM3好好睇!!!!!!