|
|
| ♥13/7 |
|
暑假到了`這年過得真快...
嘿嘿''十分開心唷
遲d同老弓,fd`z們去夏水禮`xd=)
期待那天快些來臨*0*;`
0-0-0-0-0-0-我是分格線-0-0-0-0-0-0
to:♥LG
對5起``我厄左你...但係你都原諒我>3<
老婆應成你,,,以後有咩一定同你講滴''
不會再花心了....
by;;♥LP
|
| 發表時間:2008-07-13 12:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
re;怡 不嬲都拍緊滴-33- 不過,,應該有同你講過' 你無記性=]
re;程 係也'' 開心*=)
|
|
|
w0w``` 你拍拖.., 衰LiNg.., 唔講比我聽=] 恭喜`:)
|
|