|
|
| ♥9/7 |
|
愛你滴第11天<3*
排左成績表了`
呵呵,,,總算升到班;`*
開心死了''可以同babii們一起升f.2
9科吾合格都升到-33-||
可能合格果d拉返分掛`嘿
操行差左上年少少ja{{D-}}
幸好有1個人衰過我,,,
就是鼎鼎大名滴-------琴B`卡卡
琴B操行E呢''
沒有人比她還勁吧`XD
|
| 發表時間:2008-07-09 01:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cM=]
恭喜哂!!!
個個都升到班!!!
下年我地一齊努力啦!!!^^
|
|
|
c0ngratulai0ns 回啊你` 如果唔係嬲死babii的>
|
|
|
勁la你.., 9科肥咗都升到.., 恭喜你..,=]
|
|