今日考通識 又五會話好難-_____- 考完陪cpk&丁丁&柒頭翰 跟住蘋蘋打比我好到左kf 同蘋'寶'布去左食"小雨天" 係甘講d搞笑野 食完亂甘行 走個陣聽牙布手機既禁播鈴聲 悶到訓着-_____- 跟住同牙布返屋企
今日考通識
又五會話好難-_____-
考完陪cpk&丁丁&柒頭翰
跟住蘋蘋打比我好到左kf
同蘋'寶'布去左食"小雨天"
係甘講d搞笑野
食完亂甘行
走個陣聽牙布手機既禁播鈴聲
悶到訓着-_____-
跟住同牙布返屋企