|
2010-03-25
|
|
見到我寫b1og係咪好驚雅呢???
我都知我好懶-__________-
呢排真係人都癲
一係熱到牙媽都五認得
一係凍到爆筋
熱個時就覺得着夏季好正
凍個時就覺得自己着冬季好好彩
我病到喉嚨痛
成日走音
同歪歪有得揮
釘左耳囝
一開始少少痛
一日就五痛Lu
仲可以拆埋耳環
但係我好懶
都廢事拆
~講完~
|
|
b1og出生時間:2010-03-25 08:40 PM
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 87 | »
|
|