2010-03-25
 
 

見到我寫b1og係咪好驚雅呢???
我都知我好懶-__________-

呢排真係人都癲
一係熱到牙媽都五認得
一係凍到爆筋

熱個時就覺得着夏季好正
凍個時就覺得自己着冬季好好彩

我病到喉嚨痛
成日走音
同歪歪有得揮

釘左耳囝
一開始少少痛
一日就五痛Lu
仲可以拆埋耳環
但係我好懶
都廢事拆

~講完~

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2010-03-25 08:40 PM
             [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區