2010-03-02
 
 

冇野寫添....
寫下Sunday先....

星期日...
同左兩個PK家姐去左TW睇戲....
我地3點幾去左買飛....
睇神火之賊...
買左4:1o...
$45渣
釘釘6o....
該死的...
諗著行下....
無拉拉有無獅...
你知La...
通常有無獅係度...
又係耳囝受損時間....

-----I can f1y f1y f1y f1y f1y f1y-----

行到碟抱.....
睇下D唱片.....
見到小豬既碟....
重要勁平....
118渣....
重要送野....
勁抵....
問左家姐借1oo買....
超happY....

4:oo入左場....
我覺好好笑又恐怖
個老師最恐怖
好好笑既地方都係係個黑人度....
睇到6點幾...

跟住反左歸...

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2010-03-02 09:16 PM
             [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區