|
2009-12-31
|
|
琴日去左迪士尼
12點幾入左去
入去睇左3D電影先
跟著去左"幸會史迪仔"
同史迪仔傾計
影左好多史迪仔既相
跟著去左反過山車
勁挫
整到我勁痛
跟著去左射槍槍
Lv.3喳
超史-v-
跟著去左反轉轉杯
係甘拎中間舊野
個個D杯停晒
得我地個杯仲係甘轉
跟著去左影相囝
個死高飛係甘打我個頭
我家姐就好La
米妮幫佢撥頭髮
仲係2!2!2!2!2!次添
跟著去左坐個個poohpooh
聽故囝
但五知佢講嘜
跟著去左泰山樹屋
勁銀多樓梯
吊佢個zxy
然之後去左坐小飛象
我以為小飛象壞銀左
點整都五郁
點知原來反應遲頓
放煙花個時我家姐話走
因為放完煙花勁多人走
所以就走左
|
|
b1og出生時間:2010-01-01 08:58 AM
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 87 | »
|
|