今日同釘釘and 歪歪波去街街 撘撘下巴巴 釘釘話1:3o走 我就勁想(嗶嗶嗶嗶嗶嗶嗶嗶) 因為個時已經12:41左右 去左無印買筆筆 見到羅X恆 釘釘痴Q左線 跟著同我撘小巴巴 反歸Lo~
今日同釘釘and
歪歪波去街街
撘撘下巴巴
釘釘話1:3o走
我就勁想(嗶嗶嗶嗶嗶嗶嗶嗶)
因為個時已經12:41左右
去左無印買筆筆
見到羅X恆
釘釘痴Q左線
跟著同我撘小巴巴
反歸Lo~