Hey... 好耐冇打qz na 因為懶牙 同埋凍左添 寧願係個被鬥到na 所以可能好耐都五打qZ 五好太掛住我牙
Hey...
好耐冇打qz na
因為懶牙
同埋凍左添
寧願係個被鬥到na
所以可能好耐都五打qZ
五好太掛住我牙