今日端午節 所以放假 11點幾先起身 跟住同家姐睇戲 睇2:oo 睇之買左隻小豬既Remix碟 買完先去睇 睇"sex and the city2" 勁多黃色鏡頭 同埋狂爆粗 勁好笑 隔離有個男人 笑得勁大聲 睇到4點幾就走Lu~
今日端午節
所以放假
11點幾先起身
跟住同家姐睇戲
睇2:oo
睇之買左隻小豬既Remix碟
買完先去睇
睇"sex and the city2"
勁多黃色鏡頭
同埋狂爆粗
勁好笑
隔離有個男人
笑得勁大聲
睇到4點幾就走Lu~