|
2010-07-29
|
|
尼排淨係play wii
無乜点理部腦
不過珍係幾好play
年我牙媽都玩-____-
不過個瑪莉奧超難play囉
各位知五知聽日係咩日子牙??
五好講話係7/30-_____-
琪實係羅志祥既生日*v*
~~祝羅小祥生日大快樂~~
8/1去海洋公園牙*v*
好似未去過甘-____-
因為我家姐生日
我家姐話着短褲會被個D機動遊戲夾肉
跟住又話玩跳樓機盡量澤邊
因為佢話之前有個人玩玩下D頭髮被跳樓機戟住
然後成個頭甩左
我都五知信五信好-____-
|
|
b1og出生時間:2010-07-29 04:32 PM
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 87 | »
|
|