2010-07-29
 
 

尼排淨係play wii
無乜点理部腦
不過珍係幾好play
年我牙媽都玩-____-
不過個瑪莉奧超難play囉

各位知五知聽日係咩日子牙??
五好講話係7/30-_____-
琪實係羅志祥既生日*v*
~~祝羅小祥生日大快樂~~

8/1去海洋公園牙*v*
好似未去過甘-____-
因為我家姐生日
我家姐話着短褲會被個D機動遊戲夾肉
跟住又話玩跳樓機盡量澤邊
因為佢話之前有個人玩玩下D頭髮被跳樓機戟住
然後成個頭甩左
我都五知信五信好-____-

 

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2010-07-29 04:32 PM
             [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區