今日11點幾同左牙蘋去KF 先去左"小雨天"食野 食完買野飲 跟住牙蘋無拉拉話睇戲 睇左"前度" 五係好知做乜 不過有好多咀戲 搞野戲都有-___- 睇完行左陣就反屋企
今日11點幾同左牙蘋去KF
先去左"小雨天"食野
食完買野飲
跟住牙蘋無拉拉話睇戲
睇左"前度"
五係好知做乜
不過有好多咀戲
搞野戲都有-___-
睇完行左陣就反屋企