2010-07-10
 
 

琴日同蘋蘋"寶寶"布布睇戲
本身睇"吸血3"
but睇左"人間喜劇"
前面幾好笑
but後面有d悶
最好笑係"籍着兩點說愛你"^___^

睇完寶寶同蘋蘋去釘耳
寶寶未釘已經係度嗌-____-
跟住去左食"小雨天"
食完行左一陣就反屋企

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2010-07-10 04:29 PM
             [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區