琴日同蘋蘋"寶寶"布布睇戲 本身睇"吸血3" but睇左"人間喜劇" 前面幾好笑 but後面有d悶 最好笑係"籍着兩點說愛你"^___^ 睇完寶寶同蘋蘋去釘耳 寶寶未釘已經係度嗌-____- 跟住去左食"小雨天" 食完行左一陣就反屋企
琴日同蘋蘋"寶寶"布布睇戲 本身睇"吸血3" but睇左"人間喜劇" 前面幾好笑 but後面有d悶 最好笑係"籍着兩點說愛你"^___^
睇完寶寶同蘋蘋去釘耳 寶寶未釘已經係度嗌-____- 跟住去左食"小雨天" 食完行左一陣就反屋企