|
2010-07-16
|
|
琴日8点幾起左身
茵為要去睇早場-___-
同左家姐睇"反斗奇兵3"
睇9:10
最好笑係個個"巴斯"囉
無拉拉係後面講西班牙話-____-
-----------------------分隔線-----------------------
尼排好悶牙
pps又無乜野睇
邊個知pps有咩睇牙
有既話同我講下牙
五知点解覺得弘基好得意囉
我有小小鐘意左佢><
|
|
b1og出生時間:2010-07-16 04:09 PM
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 87 | »
|
|