今日9:20起左身 12:00同蘋蘋;佳姐同寶去溜冰 都五知係五係12:00-_____- 溜到4点幾 溜到隻腳甩皮T____T 跟住去左葵芳食"小雨天" 食完行左陣就走
今日9:20起左身 12:00同蘋蘋;佳姐同寶去溜冰 都五知係五係12:00-_____- 溜到4点幾 溜到隻腳甩皮T____T
跟住去左葵芳食"小雨天" 食完行左陣就走