係米好耐無見我呢?? 哈^_______^ 今日都係平時敢過 無咩時發生.____. 不過今日攞左亞樂2張q傍 放學去左買con 就甘無左$55 諗住攞副con出黎 攞勁耐囉-_____- 跟住反歸
係米好耐無見我呢?? 哈^_______^
今日都係平時敢過 無咩時發生.____. 不過今日攞左亞樂2張q傍
放學去左買con 就甘無左$55 諗住攞副con出黎 攞勁耐囉-_____- 跟住反歸