|
2010-01-29
|
|
今日去BabYQ
今日撘巴巴個時同歪歪腥左陣sms
我同佢鬥快去到
最後由至高無尚既癲癲win左^^
因為我部電話喇吧大聲
所以同歪歪腥個時D人望著我
佢地一定五抵得我有小豬既鈴聲
哈哈....
反到學校
等左n耐先有得上旅巴巴
上到旅巴巴
係尾到尾二
變左開PartY
又係到食野
又係度玩
我同釘釘企係張登到
痴晒線
有D人係度播歌
以為好大聲好型
跟著我地暗串佢
又同佢鬥大聲
哈哈
去到個度
星星佢地起緊爐
我地就係度反
老師個爐超大火
所以我地成日偷渡過去
呵呵xp
跟著行左去自然膠肉徑
係度幫人打廣告
超長
又超斜
跟著見到條樓梯
行左落去又彈番上去
行到上去攰到死
D人又係度姣囝囉
撘旅巴巴個時
冇甘痴線
後面重多左兩條咸魚
跟著有條木嘴係度播歌
陳凱婷就係甘串佢
串到佢熄左
跟著佢又開番
林貝嘉又串佢
我地又時串下
又時暗串下佢
佢又熄左na
冇耳機五好學人聽歌na....五該!!!!
番到屋企
我就即刻訓左
醒左之後
見到本新Yes!
睇睇下
見到鬼地方之一
「元朗大棠郊野公園」
我o曬
|
|
b1og出生時間:2010-01-30 10:26 AM
|
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 87 | »
|
|