2009-07-17
 
 

今日同蘋子&希睇哈利波特

前面雖然有D搞笑

但係都好悶

不過後面都幾好睇

鄧不利多死左

係比混血王子殺既

套戲都幾慘

如果想知混血王子係邊個

就要有5個或以上既cm

cM哦cM哦

                           
            
 
                                                                              
 
                                b1og出生時間:2009-07-17 09:36 PM
             [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


susancheung0
暱稱: 柒癲一名;-*
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區